اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

فرهنگ بسیجی راهکار حل مشکلات موجود است

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را از وظایف بسیجیان در مقطع کنونی اعلام کرد و گفت: فرهنگ بسیجی راهکار مشکلات موجود در جامعه امروز ایران محسوب می‌شود.

فرهنگ بسیجی راهکار حل مشکلات موجود است

نقی مجتهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج توانسته با ایستادگی، توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار را دفع کند.

وی با موفق خواندن عملکرد بسیج طی سال‌های گذشته از عمر انقلاب اسلامی افزود: نظام با استفاده از ظرفیت گسترده موجود در بسیج جنگ را هم اداره کرد.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه نظام به مدد مردمی شدن توانست جنگ تحمیلی حزب بعث بر ضد ایران را با موفقیت پشت سر بگذارد، اضافه کرد: بسیج با قرار گرفتن در کنار نیروهای مسلح توانست نقش مهمی را در جنگ تحمیلی ایفا کند.

این فعال سیاسی دین‌مداری، وظیفه‌مداری، ایثارگری و شهادت‌طلبی را از ویژگی‌های بسیج دانست و تصریح کرد: بسیج با کم‌توقعی نقش خود را در طول تاریخ انقلاب اسلامی با موفقیت ایفا کرده است.

مجتهدی مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را از وظایف بسیجیان در مقطع کنونی اعلام کرد و گفت: فرهنگ بسیجی راهکار مشکلات موجود در جامعه امروز ایران محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: بسیج ظرفیت بی‌نظیری دارد که باید در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی از آن استفاده شود.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان بسیج را متعلق به کل نظام دانست و اضافه کرد: قداست بسیج باید حفظ شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه احزاب و چهره‌های سیاسی نباید از بسیج به عنوان ابراز استفاده کنند، ادامه داد: بسیج باید در راستای خدمت به نظام حرکت کند نه اینکه در اختیار جناح‌های سیاسی قرار گیرد.

مجتهدی با برجسته توصیف کردن نقش بسیج در جامعه اضافه کرد: طی سال‌های گذشته جایگاه بسیج همواره ارتقاء یافته است و در ادامه هم با عملکرد درست به طور حتم ارتقاء می‌یابد.

وی تاکید کرد: امام خمینی (ره) همواره بسیج را مورد تکریم قرار داده بر استفاده از ظرفیت آن تاکید می‌فرمودند.

انتهای پیام/73004/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول