اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج صورت می‌پذیرد

اعزام 406 دانش‌آموز بسیجی تویسرکانی به مناطق عملیاتی

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان، از اعزام 406 دانش‌آموز دختر بسیجی مقطع دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب در هفته بسیج خبر داد.

اعزام 406 دانش‌آموز بسیجی تویسرکانی به مناطق عملیاتی

خدیجه الوندی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از اعزام 406 دانش‌آموز دختر بسیجی مقطع دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر بسیجی هفته آینده با همکاری آموزش و پرورش در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی بازدید خواهند کرد.

وی مدت حضور دانش‌آموزان را در مناطق جنوب را سه روز اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزان از مناطق اروند، شلمچه و فتح‌المبین دیدن می‌کنند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان خاطرنشان کرد: به منظور آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی کامل به دانش‌آموزان 18 مبلغ و راوی، ابعاد نظامی، دینی، فرهنگی و چگونگی و چیستی هشت سال دفاع مقدس را تشریح و پاسخگوی سئوالات زائران خواهند بود.

وی آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ و حماسه‌سازی رزمندگان در دفاع مقدس،  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آمادگی دفاعی دانش‌آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف اصلی اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

الوندی با اشاره به اینکه اعزام از مدارس به مناطق جنگی با همکاری دوسویه آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شهرستان تویسرکان انجام می‌شود، تأکید کرد: بسیج دانش‌آموزی در نظام تعلیم و تربیت به ویژه در اجرای حرکت معنوی و تربیتی راهیان نور  ایفا‌گر نقشی بی‌بدیل است.

وی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور از محل فرماندهی سپاه با حضور مسئولان اعزام صورت می‌گیرد، افزود: مراسم بدرقه زائران سرزمین آلاله‌های حماسه دفاع مقدس در شهر فرسفج نیز برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی خواهران تویسرکان در پایان عطرافشانی قبور شهدا، حضور راویان در مدارس سطح شهرستان، شرکت در نماز جمعه را بخشی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی خواهران برشمرد.

انتهای پیام/89010/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول