اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بهار:

بسیج خواهران مروج فرهنگ فاطمی است

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه بسیج خواهران مروج فرهنگ فاطمی است، گفت: احیای هویت زن مسلمان در حقیقت تعمیق معنویت، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده است.

بسیج خواهران مروج فرهنگ فاطمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن برزگر صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار اظهار کرد: بسیج یک نهاد اجتماعی است که با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به وجود آمده و انحلال آن جز در صورت انحلال جامعه اسلامی قابل تصور نیست.

وی بیان داشت: در طول تاریخ اسلام و ایران همواره دشمنان سعی کرده‌اند، به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه‌های گسترده و سازمان‌یافته درصدد آسیب رساندن به نظام اسلامی ایران بوده‌اند، افزود: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان ایجاب می‌کرد که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها دفاع کند.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی از درون اقشار میلیونی به طور خودجوش در راستای حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب و پیروزی بزرگی که نصیب امت اسلامی شده بود، به وجود آمد.

برزگر با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص ضرورت تشکیل بسیج اظهار کرد: دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی در مواقع خطر، تکلیف شرعی و الهی و ملی محسوب شده و بر تمام قشرها و گروه‌ها واجب است.

وی با اشاره به نقش بسیج خواهران در جامعه ابراز داشت: بسیج بستری را فراهم کرده تا هر کس، با هر نوع استعداد و خلاقیت بتواند در آن حضور پیدا کند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار یادآور شد: امروزه بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه‌های حضور و سازمان‌یافته می‌کوشد تا در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره‌گیری از توصیه‌های اسلام، دیدگاه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری بهترین ظرفیت‌های خود را به کار گیرد.

وی بسیج خواهران را سازمانی منسجم از شاخص‌های تحکیم هویت دینی ملی و انقلابی، ترویج فرهنگ فاطمی و پرچمداری نهضت زنان خواند و افزود: این ویژگی‌ها باعث شده تا در تعامل اثربخش با دیگر سازمان‌های دولتی و دیگر تشکل‌های مردمی موجودیتی پویا به دست آورد و خود را برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از دانش روز و فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تجهیز کند.

برزگر با بیان اینکه بسیج خواهران مروج فرهنگ فاطمی است، تصریح کرد: احیای هویت زن مسلمان در حقیقت تعمیق معنویت، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده است.

وی اضافه کرد: احیای هویت والای زن مسلمان، مصون‌سازی و پیشگیری و مقابله با تهدیدات نرم در حوزه مسائل خاص زنان و مشارکت در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، علمی و سازندگی بر مبنای نیازهای اساسی انقلاب اسلامی به عنوان اساسی‌ترین فعالیت‌ها در برنامه‌ریزی و دستور کار بسیج خواهران قرار گرفته است.

در پایان این مراسم مهری یادگاری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت فاطمه الزهرا(س) شهر بهار معرفی و از زحمات مریم طاهری قدردانی شد.

انتهای پیام/89006/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول