اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آبیک خبر داد

اجرای بیش از 200 برنامه سپاه آبیک در هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی و معنوی از سوی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و محلات و سپاه ناحیه این شهرستان در هفته بسیج خبر داد.

اجرای بیش از 200 برنامه سپاه آبیک در هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، رضا اسفندیاری صبح امروز در نشست با خبرنگاران شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه آبیک برگزار شد، به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار داشت: روز پنج‌شنبه نخستین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، ایثار و شهادت» با ائمه جمعه شهرهای آبیک و خاکعلی دیدار می‌شود.

وی افزود: در این روز علاوه بر دیدار با 20 خانواده معزز شهید، عطرافشانی گلزار شهدای آبیک، خاکعلی و روستاهای زیاران و قشلاق صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک ادامه داد: در نخستین روز از هفته بسیج، نشست بصیرتی با نام «اقتدار بسیج و ویژگی‌های بسیج» از سوی حوزه بسیج خواهران فاطمه‌الزهرا (س)، نشست بصیرتی هفته بسیج و عاشورا، نشست نهضت روشنگری و مسابقات ورزشی بین حلقه‌های صالحین، مراسم دعای کمیل، مسابقات کشتی جام هفته بسیج و مراسم زیارت عاشورا برگزار و نمایشگاه عکس پیرامون هفته بسیج برپا می‌شود.

اسفندیاری با اشاره به دومین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، ولایت و انتظار» بیان کرد: در این روز، نشست نهضت روشنگری در پایگاه شهید مصطفی خمینی شهر خاکعلی، کلاس بهداشت، سفره صلوات و پاسخگویی به سؤالات شرعی، دعای ندبه و زیارت عاشورا، ایستگاه صلواتی و ایستگاه بلوتوث، مسابقه فوتسال، مسابقه طناب‌کشی، همایش پیاده‌روی در روستای قشلاق و همایش کوهنوردی بین بسیجیان نیروگاه شهید رجایی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در این روز که مصادف با روز جمعه است، علاوه بر حضور پررنگ بسیجیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه، میقات صالحین و مشاوره دینی و پزشکی در میعادگاه نماز جمعه انجام می‌شود و پیش از خطبه‌های نماز جمعه، در خصوص هفته بسیج سخنرانی صورت می‌گیرد.

برگزاری جشنواره اختراعات و ابتکارات بسیج در آبیک

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک برگزاری جشنواره اختراعات و ابتکارات و خلاقیت‌های بسیج، نشست هیئت منتظران موعود، برگزاری نشست‌های بصیرتی با نام (بسیج و خاطرات) و (جنگ نرم) و نشست و تجلیل از فرماندهان پایگاه‌های بسیج و برگزاری مسابقات تنیس روی میز را از برنامه‌های سومین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خلاقیت و پیشرفت» عنوان کرد.

اسفندیاری ادامه داد: در این روز از خانواده بسیجیان و پیشکسوتان تجلیل و همایش فرهنگ عفاف برای پرسنل و خانواده‌های شرکت رامند مجاز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این روز، مسابقه مقاله‌نویسی ویژه عاشورا و مسابقات ورزشی در سالن ورزشی کوثر و پایگاه بسیج امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک از افتتاح دو طرح اقتصادی بسیج سازندگی و بازدید از طرح‌های بسیج سازندگی همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی» و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم یعنی روستاهای طیخور، نوده و کیاده با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک خبر داد.

اسفندیاری بیان کرد: در این روز، نشست نهضت روشنگری و بصیرتی پیشکسوتان در حوزه بسیج ثارالله(ع) و پایگاه بسیج شهید عباسی روستای گل‌زور، نشست‌های بصیرتی با عنوان «حماسه عاشورایی» و «حجاب» و نشست بصیرتی ویژه بسیجیان نیروگاه شهید رجایی و اهدای خون از سوی بسیجیان این نیروگاه برگزار و طرح شناسایی بسیجیان معسر و کمک‌رسانی به آنها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک با اشاره به پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، خانواده و زندگی اسلامی» برگزاری نشست مشترک سرگروه‌های  حلقه‌های صالحین با والدین حلقه، برگزاری نمایشگاه در زمینه مقابله با جنگ نرم، نشست بصیرتی اصناف، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در مسجد چهارده معصوم (ع) شهر خاکعلی، برگزاری کلاس بهداشت و مسابقات و همایش پیاده‌روی را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این روز برشمرد.

اسفندیاری تصریح کرد: برگزاری همایش بسیج در شبکه بهداشت و درمان، خاطره‌گویی با حضور سعید تاجیک یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مراسم ویژه هفته بسیج، برگزاری مراسم عزاداری و ترویج سبک زندگی اسلامی با سخنرانی و مداحی و سرکشی شورای حوزه از پایگاه‌های تابعه از دیگر برنامه‌های این روز است.

برگزاری همایش بصیرتی «محرم و ولایت فقیه»

وی از اجتماع بزرگ گردان‌ها و قشرهای بسیج  شهرستان آبیک در روز پنج آذر یعنی ششمین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، استکبارستیزی و بیداری اسلامی» در سالن 9 دی سپاه ناحیه شهرستان آبیک خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک گفت: در این روز، همایش بصیرتی با محوریت «محرم و ولایت فقیه»، اردوی زیارتی به مشهد مقدس و شهر مقدس قم و جمکران، نشست هیئت منتظران موعود در پایگاه شهید علی‌اصغر روستای زعفران از توابع بخش بشاریات شهرستان آبیک  و دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

اسفندیاری اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری دعای توسل در منزل یکی از بسیجیان نیروگاه شهید رجایی،  برگزاری مراسم زیارت عاشورا و مراسم عزاداری در کارخانه قند یزبر از دیگر برنامه‌های این روز است.

این مسئول با اشاره به آخرین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، امر به معروف و نهی از منکر» تصریح کرد: برگزاری نهضت‌های روشنگری در پایگاه‌های بسیج، دیدار با فرماندهان و پیشکسوتان بسیج کارگری، ختم دسته‌جمعی قرآن کریم در بین پرسنل شرکت رامندمجاز و برگزاری نشست امر به معروف و نهی از منکر با اعضای صالحین از برنامه‌هایی است که در آخرین روز از هفته بسیج در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبیک برگزاری هیئت منتظران موعود در پایگاه امام حسین (ع) روستای نودوز، نشست بصیرتی امر به معروف و نهی از منکر و اردوی زیارتی امام‌زاده زکریا (ع) و ختم صلوات و حضور خواهران بسیجی در همایش پیشتازان حجاب برتر در استان قزوین را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در آخرین روز از هفته بسیج در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول