اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک:

100 ویژه برنامه هفته بسیج در اراک برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک از برگزاری 100 عنوان ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

100 ویژه برنامه هفته بسیج در اراک برگزار می‌شود

سید عطاءالله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این برنامه‌ها توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های ورزشی، فرهنگی، سیاسی و بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی، دارت، طناب‌کشی، کوهنوردی، فوتسال، دوچرخه‌سواری و... از برنامه‌های ورزشی هفته بسیج در اراک است.

میرکمالی ادامه داد: در حوزه فرهنگی نیز برگزاری چهار یادواره شهدا، گلباران قبور شهدا، برگزاری محافل انس با قران کریم، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع شهید و شهادت،‌ انتشار گاهنامه هفته بسیج، برپایی نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، تقدیر از بسیجیان نمونه، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری کارگاه عفاف و حجاب، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی و... در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: اهداء خون توسط بسیجیان، اعزام 10 اکیپ درمانی به مناطق محروم و حاشیه شهرها به منظور ویزیت رایگان بیماران، اهداء خون و اجرای طرح ویزیت رایگان و مشاوره پزشکی در مصلی بیت‌المقدس اراک نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه بهداشت و درمان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تقدیر از بسیجیان نمونه، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری نشست‌های روشنگری، افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار اعضای حلقه‌های صالحین با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه پدافند غیر عامل، برگزاری اردوهای طرح هجرت و... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

میرکمالی با بیان اینکه بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب حضور حماسی داشته و این نهاد مردمی تاکنون برگ‌های زرینی از تاریخ ارزشمند نظام را به نام خود ثبت کرده است، گفت: با توجه به توانمندی‌های بسیجیان و اعتمادسازی که این عزیزان در جامعه به وجود آورده‌اند و از همه مهم‌تر مورد تائید رهبری هستند همیشه باید به عنوان بازوانی توانمند و کارآمد به کمک مسئولان و مردم بیایند تا خللی در حرکت رو به جلوی پیشرفت و سعادت جامعه احساس نشود.

وی ادامه داد: بدون شک تا وقتی که فرهنگ بسیج و روحیه ایثار و شهادت در وجود مسئولان و مردم ایران اسلامی است، دشمنان راه به جایی نمی‌برند و محکوم به شکست هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک تاکید کرد: بسیجیان اعم از زن و مرد همیشه و همه جا در صحنه‌های حساس انقلاب و نظام حضور دارند و از انجام هیچ اقدامی در راستای خدمت به میهن خود به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنند.

میرکمالی حضور و آمادگی بسیجیان را نشانه اقتدار و عظمت ایران اسلامی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: همه ملت ایران به ویژه بسیجیان از بصیرت کافی نسبت به محیط پیرامون خود و رویدادهای متفاوت آن برخوردار هستند از این رو هیچ وقت به آرمان‌های انقلاب و منافع ملی گزندی ولو ناچیز وارد نمی‌شود.

انتهای پیام/87004/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول