اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان خبر داد

برگزاری 44 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج مجموعاً 44 عنوان برنامه مختلف در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 44 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

علیرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج اصناف استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در شهرستان‌ها و مرکز استان برگزار می‌شود.

وی فضاسازی مناسب بازار و اصناف به مناسبت ایام محرم و هفته بسیج را جزو این برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: اصناف و بازاریان به صورت سازماندهی شده در نماز جمعه روز یکم آذر ماه جاری حضور می‌یابند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ادامه داد: همچنین همزمان با حضور اصناف و بازاریان در نماز جمعه ایستگاه صلواتی برگزار می‌شود.

* حرکت دسته عزاداری حسینیان اصناف و بازاریان زنجان

این مسئول با اشاره به اینکه دسته عزاداری حسینیان اصناف و بازاریان روز جمعه یکم آبان ماه جاری از ساعت 9 صبح از مسجد قائمیه بازار قیصریه زنجان حرکت می‌کند، افزود: بازاریان پس از قرائت زیارت عاشورا به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان حرکت و پس از آن در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

حیدری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر روز چهارشنبه ششم آذر ماه جاری در محل اتاق اصناف زنجان برگزار می‌شود.

* برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و بازاریان زنجان

وی خاطرنشان کرد: برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف و بازاریان استان زنجان نیز پنج‌شنبه هفتم آذر ماه جاری با حضور روسای اتحادیه‌ها و ایثارگران در دهکده سبز زنجان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان ابراز داشت: مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس مزار شهدای پایین بهشت فاطمه زنجان روز پنج‌شنبه هفتم آذر ماه جاری با حضور اصناف و بازاریان زنجانی برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: به مناسبت هفته بسیج مجموعاً 44 عنوان برنامه مختلف در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

حیدری کمک به توانمندسازی تولیدکنندگان اصناف برای صادرات را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

وی برگزاری محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه‌ با حضور اصناف و بازاریان در شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه جلسات تخصصی فقه و اخلاق در شهرستان ابهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین برنامه برگزاری یادواره شهدای اصناف و تجلیل از حامیان رزمندگان در چهارم آذر ماه جاری در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

* برگزاری همایش خانواده و سبک زندگی ایرانی در شهرستان ابهر

این مسئول به برگزاری همایش خانواده و سبک زندگی ایرانی اشاره کرد و گفت: این برنامه توسط پایگاه خواهران اصناف فدک در شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

حیدری افتتاح پایگاه بسیج اصناف روستای پری شهرستان ماهنشان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: همچنین طرح صالحین و ارسال پیامک نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است بازاریان و اصناف به صورت گسترده در برنامه‌های هفته بسیج شرکت کنند.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول