اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

دیدار 50 فرمانده بسیج شهرستان عسلویه با مقام معظم رهبری

فرمانده سپاه عسلویه از دیدار 50 فرمانده بسیج شهرستان عسلویه با مقام معظم رهبری خبر داد.

دیدار 50 فرمانده بسیج شهرستان عسلویه با مقام معظم رهبری

خلیل رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون همواره در راستای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل اسلامی فعالیت کرده و روز به روز نیز شاهد موفقیت‌های بیشتر این قشر هستیم.

وی افزود: بعد از دوران دفاع مقدس نیز بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی حضور موثری داشته‌اند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: امروز نقش بسیج و بسیجی در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی بی‌نظیر است و بسیجیان برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای نظام همه زمان حاضر و آماده هستند.

رفعتی تصریح کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی در دستور کار بسیج قرار دارد و در سال جاری شاهد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: برپایی اردوهای راهیان نور در واقع از برنامه‌های موفق بسیج است که امسال با نظم و انضباط بسیار خوبی در شهرستان برگزار شد.

رفعتی بیان کرد: برنامه‌های طرح هجرت و اردوهای جهادی نیز به منظور محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف به ویژه در روستاها برگزار شد و رضایت مردمی را نیز در پی داشت.

وی یادآور شد: امسال در هفته بسیج با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان عسلویه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه عسلویه از دیدار 50 فرمانده بسیج شهرستان عسلویه با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: امروز در دیدار 50 هزارنفری فرماندهان رده‌های مختلف بسیج، تعداد 50 نفر از فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان عسلویه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

رفعتی تاکید کرد: این دیدار در آستانه هفته بسیج به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب و تجدید روحیه فرماندهان بسیج و استفاده از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول