اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد هفته بسیج استان مرکزی خبر داد

برگزاری 600 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی

رئیس ستاد هفته بسیج استان مرکزی از برگزاری بیش از 600 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در استان خبر داد.

برگزاری 600 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده  ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه‌ها به صورت کشوری، استانی و ناحیه‌ای تدوین و اجرا خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری سمینار علمی با موضوع مواد نو ترکیب، همایش ائمه جمعه و جماعات و همایش حجاب برتر را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: اعزام هفت هزار نفر از دانش‌آموزان دختر استان به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی طی 10 مرحله از ابتدای آذرماه و اعزام راهیان نور ویژه دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان با حضور بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

رئیس ستاد هفته بسیج استان مرکزی ادامه داد: اعزام اکیپ‌های درمانی و تامین داروی مورد نیاز بهداری‌ها در طول هفته بسیج، ویزیت رایگان بسیجیان در مجتمع‌های درمانی سپاه روح‌الله در طول هفته بسیج و ویزیت رایگان مردم در روز پنجم آذر به مناسبت سالروز تشکیل هفته بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: تفکر بسیجی دارای سه شاخصه ایمان، تقوا و استکبار ستیزی است که با راهنمایی‌های امام خمینی (ره) در جامعه ایران اسلامی شکل گرفت و امروز تفکر بسیجی در مباحث علمی، فرهنگی و اجتماعی رشد یافته است.

وی ادامه داد: بسیج نماد اخلاص و تعهد در جامعه است و باید در تمام عرصه‌ها شاهد حضور این تفکر مترقی باشیم.

رئیس ستاد هفته بسیج استان مرکزی با بیان اینکه بسیجیان با بهره‌گیری از تفکر بسیجی در برابر دشمنان می‌ایستند، عنوان کرد: تفکر بسیجی در شرایط کنونی کشور در واقع عامل بازدارنده در مقابل جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان بوده و بسیجیان باید در حفظ و اشاعه این تفکر مقدس در سطح جامعه کوشا باشند.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول