اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

پیشبرد اهداف انقلاب مدیون تشکل‌های بسیجی است

فرماندار بندرعباس گفت: پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران مدیون تشکل‌های مردمی در قالب بسیج اعم از سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، مهندسی و سایر بخش‌هاست.

پیشبرد اهداف انقلاب مدیون تشکل‌های بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی بعدازظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت هفته کتاب و کتابداری اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه کتابخانه‌ها در افزایش سرانه مطالعه و ارتقای آن نقش اساسی داشته باشند تا بتوان فرهنگ مطالعه را در استان افزایش داد و به جایگاه مطلوب در زمینه فرهنگ کتابخوانی و کتابداری دست پیدا کرد.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج اضافه کرد: پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مدیون تشکل‌های مردمی در قالب بسیج اعم از سازندگی، دانش‌آموزی، دانشجویی، مهندسی و سایر بخش‌هاست.

مرادی ادامه داد: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت تمام با حمایت و پشتیبانی لازم از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم این هفته نقش مؤثری داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس افزود: بسیج و بسیجی ریشه در باورها و عقاید اقشار مختلف جامعه و صدر اسلام دارد و پیشبرد هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و ایثارگری، نگاه شهادت‌طلبانه و اینکه بعد از جنگ با نگاه سازندگی به توسعه و پیشرفت کشور و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته شود مرهون ولایتمداری، تلاش و ایثار بسیجیان غیور است.

فرماندار بندرعباس همچنین خطاب به مدیران افزود: همه مسئولان وظیفه خدمتگزاری به مردم را در کارنامه خود دارند؛ یکی از راه‌های خدمتگزاری توجه به مشکلات مردم است و نباید نگاه‌ها تنها به سطح شهر بندرعباس باشد بلکه باید به بخش‌ها و روستاهای تابعه نیز توجه ویژه داشت.

وی در پایان از برگزاری سومین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در آذر ماه سال جاری در استان هرمزگان به میزبانی شهر بندرعباس با حضور میهمانان و شخصیت‌‌‌های علمی داخلی و خارجی خبر داد.

انتهای پیام/88001/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول