اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

همزمان با هفته بسیج میقات صالحین در البرز تشکیل می‌شود

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از تشکیل میقات صالحین در این استان خبر داد.

همزمان با هفته بسیج میقات صالحین در البرز تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بهرام حسینی‌مطلق عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته بسیج با شعار بسیج پیشتاز حماسه و خدمت از پنجشنبه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در اولین روز از هفته بسیج که با نام بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده است بسیجیان با حضور در مزار شهدا و عطرافشانی قبور این عزیزان یک بار دیگر با شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیعت خواهند بست.

وی ادامه داد: دومین روز از هفته بسیج با نام بسیج، ‌ولایت و انتظار نامگذاری شده است که در این روز حرکتی جدید در کل کشور از سوی حلقه‌های صالحین ایجاد خواهد شد.

این مسئول بیان کرد در این روز تعدادی از حلقه‌های صالحین نمونه در نماز جمعه میقات صالحین را ایجاد خواهند کرد که براساس مباحثی که به آنان ارائه شده است با هم تبادل نظر خواهند نمود.

وی در ادامه سخنان خود به نامگذاری روز سوم از هفته بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج،‌ خلاقیت و پیشرفت نامگذاری روز سوم است که در این روز دانش‌آموزان و بسیجیان برنامه‌های متنوع داشته و تعدادی از پروژه‌های بسیج به صورت همزمان در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در استان البرز 257 پروژه افتتاح می‌شود، افزود: ازاین تعداد پروژه 62 طرح مربوط به سالن‌های ورزشی است.

حسینی مطلق بسیج سازندگی و اقتصاد،‌ بسیج، خانواده و سبک زندگی را از دیگر نامگذاری‌های این هفته عنوان کرد و افزود: در روز بسبج سازندگی از دست‌اندرکاران اردوهای بسیج جهادی تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: در استان البرز بیش از 27 پروژه محرومیت‌زدایی داریم که بخشی از این پروژه‌ها در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: بسیج امر به معروف و نهی از منکر نیز نامگذاری هفتمین روز از هفته بسیج است.

*اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق مختلف استان البرز

حسینی مطلق در بخشی دیگر از سخنان خود به اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به مناطق مختلف استان البرز و به ویژه مناطق محروم اشاره کرد و گفت: ویزیت رایگان از مهمترین برنامه‌های این اعزام‌ها است.

وی در پایان از راه‌اندازی گروه تلویزیونی بسیج در استان البرز خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مهم امیدواریم تفکر بسیج بیش از گذشته در بین مردم جاری شود.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول