اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

اقتدار بسیج در دنیا موجب وحشت دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنان اقتداری دست یافته که موجب وحشت دشمنان شده است.

اقتدار بسیج در دنیا موجب وحشت دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در دیدار با جمعی از فرماندهان ناحیه سپاه استان و بسیجیان که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: نهاد مقدس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد.

وی افزود: نیروهای مخلص بسیج امروز از افرادی تشکیل شده که دل در گرو تحقق اهداف و آرمان‌های بلند امام راحل و عملی شدن شعارهای نجات‌بخش انقلاب اسلامی دارند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امروز بسیج و بسیجیان در هر زمان و با درک شرایط و موقعیت انقلاب اسلامی و کشور از هیچ گونه خدمت و یاری‌رسانی به نظام و کشور دریغ نمی‌کنند.

باریک‌بین با اشاره به دفاع بسیج از تمامیت ارضی کشور خاطرنشان کرد: امروز بسیج علاوه بر تمامیت ارضی کشور در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل گره‌گشای مشکلات و مایه دلگرمی مردم و مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه بسیج یک نیروی مقتدر و همیشه در صحنه است، بیان کرد: بسیج امروز همان بسیجی است که روزی بلای جان ضد انقلاب بود و یک روز خار چشم دشمنان و روز بعد عنصر اصلی مقابله با متجاوزان به کشور شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد:‌ بسیج اکنون نیز گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی، حافظ و پاسدار ارزش‌‌های متعالی اسلام و انقلاب است.

باریک‌بین با اشاره به حضور فعال بسیجیان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان این نظام برآمده از خون شهدا با ثبت‌نام در پایگاه‌های مقاومت با کوچک‌ترین اشاره امام راحل در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: این جوانان در جبهه‌های جنگ تا آخرین قطره خون خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کردند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان آن چنان با اقتدار و پرقدرت در برابر دشمنان ایستادگی کردند که دشمنان مجبور شدند به فوق‌العاده بودن قدرت و اقتدار بسیجیان ایران اعتراف کنند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول