اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

بسیجیان احیاء کننده امر به معروف و نهی از منکر باشند

امام جمعه بهار گفت: بسیجیان با پیروی از راه امام حسین(ع) و یاران شهیدش باید احیاء کننده امر به معروف و نهی از منکر باشند.

بسیجیان احیاء کننده امر به معروف و نهی از منکر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا در دیدار با بسیجیان شهر بهار اظهار کرد: امام حسین(ع) با قیام خود به مسلمانان جهان ثابت کرد که یکی از مهم‌ترین ابزارهای حرکت در مسیر حق، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: امام حسین(ع) هدف از قیام خونین خود را احیای این فریضتین دینی و دفاع از دین اسلام مطرح کرده است.

امام جمعه بهار تصریح کرد: اگر بخواهیم پیرو حقیقی مکتب عاشورا باشیم، باید به این فریضه توجه ویژه داشته و برای احیای آن در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه امر به معروف فریضه‌ای است که تمام گروه‌ها و اقشار جامعه باید در اجرای آن با یکدیگر همکاری داشته باشند، بیان داشت: به حداقل رسیدن آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین اثرات امر به معروف و نهی از منکر است.

حاتم‌نیا با بیان اینکه احیای این فریضه الهی یکی از ضرورت‌های جوامع امروزی است اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل مغفول ماندن امر به معروف و نهی از منکر و عدم احساس مسئولیت اقشار مختلف در برابر آسیب‌های اجتماعی در جامعه رواج پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان با پیروی از راه امام حسین(ع) و یاران شهیدش باید احیاء کننده امر به معروف و نهی از منکر باشند، ابراز داشت: سپاه و بسیج در خط مقدم اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند بنابراین باید الگوی کامل‌تری برای نسل جوان در جامعه باشند.

امام جمعه شهر بهار افزود: راز ماندگاری نهضت امام حسین(ع) در اخلاص عمل ایشان بود و تمامی بسیجیان نیز باید از اخلاص عمل و هدف مقدس آن امام پیروی کرده و کارهای خود را تنها برای رضای خدا و پایداری دین مبین اسلام انجام دهند.

وی تأکید کرد: بسیجیان و سپاهیان در دوران هشت سال دفاع مقدس با پیروی از راه سرور شهیدان و امام راحل با از جان گذشتگی از خاک میهن خود دفاع کردند و بسیجیان امروزی نیز باید با پیروی از راه این شهیدان نسل جوان را با امر به معروف و نهی از منکر به سمت و سوی دین‌مداری سوق دهند.

انتهای پیام/89006/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول