اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم خبر داد

اجرای 43 ویژه‌برنامه هفته بسیج در جم

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از اجرای 43 ویژه‌برنامه هفته بسیج در جم خبر داد.

اجرای 43 ویژه‌برنامه هفته بسیج در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، عبدالرضا ریزی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران جم اظهار داشت: نقش بسیج و سپاه در رشد و پیشرفت کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: هفته بسیج فرصتی مناسب برای معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های بسیج در تمام عرصه‌هاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم از اجرای 43 ویژه‌برنامه هفته بسیج در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در هفته بسیج 43 برنامه در سطح شهرستان برگزار می‌کنیم.

ریزی با تسلیت به‌مناسبت شهادت ابا عبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت آغاز هفته بسیج گفت: اگر بخواهیم به سه عنصر مشترک و اساسی فرهنگ عاشورایی که زیر بنای فرهنگ بسیجی است، ‌اشاره کنیم باید به اخلاص در عمل، ولایت‌پذیری و شناخت به موقع بسیجیان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی یادآور شد: نهایت اخلاص و برای رضای حضرت باریتعالی اقدام کردن در صحنه عاشورا متبلور شد و امروز بسیج به عنوان میراث‌دار عاشورا، اخلاص را به عنوان رکن اصلی فرهنگ خود قرار داده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اضافه کرد: اگر می‌بینیم در صحنه عاشورا تبعیت از ولی و امام زمان(عج) به عنوان سلاح خشنودی پروردگار محسوب می‌شود،‌ بسیجیان ما چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در صحنه‌های حساس انقلاب همیشه تابع امر ولایت فقیه و رهبر خود بوده‌اند.

ریزی در ارتباط با برنامه‌های هفته بسیج امسال گفت: هفته بسیج امسال با دیدار فرماندهان رده‌های مختلف بسیج با رهبر و مقتدای خود آغاز خواهد شد و از تدابیر و راهنمائی‌های امام خود در شکوفایی و پیشبرد ماموریت‌های بسیج استفاده خواهند برد.

وی عنوان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم هفته بسیج را با شعار محوری «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» و با هدف تبیین نقش و معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج آغاز می‌کند.

این مسئول تاکید کرد: برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد تقویت امید و شور آفرینی در جامعه، روحیه جهادی، مقاومت و استکبار ستیزی،‌ ایجاد فرهنگ و باور تعلق بسیج به آحاد جامعه و فراهم کردن زمینه معرفی آثار و برکات بسیج در قالب 43 برنامه برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) جم گفت: کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مهارت‌های زندگی، نقش زن و خانواده،‌ جنگ نرم، همایش امر به معروف و نهی از منکر، تجلیل از رزمندگان و بسیجیان سرافراز شهرستان و مسابقات ورزشی از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

ریزی تصریح کرد: به‌منظور افزایش تعامل بسیج با شوراهای اسلامی و استفاده از نظرات اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، همایش تعامل بسیج و شوراهای اسلامی با حضور مسئولین شهرستان جم در این هفته برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در روز پنج آذرماه نمایش اقتدار و صلابت بسیج در قالب اجتماع حماسی گردان‌های امام حسین (ع)، عاشورا، بیت‌المقدس، الزهرا و اقشار بسیج است.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول