اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

عزاداری‌های دانش‌آموزان روح طراوت به فضاهای آموزشی بخشید

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: عزاداری‌های دانش‌آموزان در دهه اول محرم روح طراوت و نشاط به مجالس بخشید و منظم‌تر و پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

عزاداری‌های دانش‌آموزان روح طراوت به فضاهای آموزشی بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های عزاداری امسال منظم‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل بود به طوری که سبب شد فیض و بهره بیشتری از دهه ماه محرم حاصل شود.

وی با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش، از همدلی و همراهی همکاران به ویژه اداره روابط عمومی و تعاون در اجرای برنامه‌های زیارت عاشورا و عزاداری با شکوه دانش‌آموزان 13 ساله و حضور موکب عزاداری دانش‌آموزان در خیابان‌های شهر تقدیر و تشکر کرد.

محمودزاده خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها در سال‌های اخیر سبب شده تا نسل آینده بیشتر با مبانی اعتقادی و اسلامی به ویژه آیین‌های عزاداری ماه محرم آشنا شده و پیام‌های اصیل آن را دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر کیفی کردن فعالیت‌‌های آموزشی و پرورشی تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی باید چنان برنامه‌ریزی و مدیریت کنیم که لطمه‌ای به امر تعلیم و تربیت وارد نشود.

وی با تقدیر از همکاری‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در تکمیل اردوگاه مقدس اردبیلی اضافه کرد: با همراهی این اداره کل و فرمانداری‌های شهرستان نیر و خلخال برای تجهیز، تکمیل و رفع مشکلات اردوگاه‌های دانش‌آموزی اقدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه برات سلیمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل نیز با ارائه گزارشی در مورد سیستم گرمایشی مدارس، در ارتباط با توزیع اعتبارات با اطلاع‌رسانی و هماهنگی معاونت‌ها، هزینه‌کرد اعتبارات براساس فصول اختصاصی، اعمال صرفه‌جویی با توجه به محدودیت‌های مالی، برنامه‌ریزی برای سرویس ایاب و ذهاب همکاران، جمع‌آوری نقاط قوت و ضعف شعبات تکمیل شدن خانه معلم و سایر مسائل مالی و پشتیبانی توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/62004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول