اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد:

خیر گنابادی 600 میلیون تومان وقف مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) کرد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناباد گفت: واقف گنابادی 600 میلیون تومان وقف مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت فاطمه (س) کرد.

خیر گنابادی 600 میلیون تومان وقف مراسم عزاداری اباعبدالله (ع) کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا طالبیان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محمدرضا میرمحرابی ساکن گناباد سه ساعت آب از مدار دوازدهم سهم از چاه یعقوب چوبداری در منطقه روشناوند با یک هکتار و 30 من باغ پسته از اراضی خود را وقف برگزاری مراسم عزاداری ائمه اطهار (ع) کرد.

وی با بیان اینکه این وقف در اداره اوقاف و امور خیریه گناباد به ثبت رسید، افزود: واقف موضوع مصرف عایدات موقوفه را پس از کسر هزینه‌های اداری، حق تولیت و نظارت و هزینه‌های مربوط به چاه و نگهداری باغ برای برگزاری مراسم عزاداری و اطعام عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام محرم و صفر و عزاداری سایر ائمه اطهار(ع) و همچنین مراسم عزای حضرت فاطمه (س) در ایام وفات آن بزرگوار معین کرد و در صورت مازاد باید عایدی در امور خیریه محل به مصرف برسد.

طالبیان تصریح کرد: این واقف خیراندیش که زادگاهش روستای نوده میرمحراب از توابع بخش کاخک گناباد بوده محل مصرف را همان مکان در نظر گرفته است.

وی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی این موقوفه را حدود 600 میلیون تومان برآورد کردند که متولی آن خود واقف و بعد از فوت به عهده فرزندان وی خواهد بود.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول