اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر:

چهار هزار خانوار در مشگین‌شهر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان مشگین‌شهر گفت: چهار هزار و 809 خانوار نیازمند از خدمات و کمک‌های مادی و معنوی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند هستند.

چهار هزار خانوار در مشگین‌شهر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی بابایی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های توسعه واحدهای مسکونی مددجویان در مشگین‌شهر اظهار داشت: در هشت ماهه‌ سال‌جاری بیش از 17 میلیارد و 862 میلیون ریال مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: این مبلغ به صورت دوره‌ای به حساب سرپرست خانواده‌های تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان مشگین‌شهر واریز شده است.

بابایی خاطر نشان کرد: تعداد چهار هزار و 809 خانوار در قالب 9 هزار و 106 نفر از کمک‌های مادی و معنوی این نهاد مقدس بهره‌مند هستند.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری نیز به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت، پرداخت وام‌های کارگشایی، معافیت‌های سربازی فرزندان ذکور تحت حمایت، اخذ رایگان انشعابات و... از دیگر خدماتی است که برای مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط این نهاد مقدس به انجام می‌رسد.

مدیر کمیته‌ امداد مشگین‌شهر در بخش پایانی سخنان خود ادامه داد: در صدد هستیم تا با ارائه‌ خدمات مختلف به مددجویان و افراد بی‌بضاعت این شهرستان آنان را توانمند کرده و در جهت خودکفایی آنان گام‌هایی بلند برداریم.

توزیع 800 پرس غذای گرم در بین مددجویان پارس‌آبادی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) و در قالب طرح احسان حسینی افزون بر 800 پرس غذای گرم در بین خانواده‌های تحت پوشش این نهاد توزیع شده است.

صمد کریمی افزود: این تعداد پرس غذای گرم توسط خیرین و نیکوکاران شهرستان پارس‌آباد تهیه شده و در بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته‌ امداد توزیع شده است.

وی با تقدیر از کمک‌ها و مساعدت‌های خیرین و نیکوکاران تصریح کرد: هم اکنون شاهد احسانات خیرین حسینی این شهرستان هستیم و امیدواریم در طول دهه‌ دوم و سوم ماه محرم نیز این احسانات و حمایت از نیازمندان افزایش چشمگیری داشته باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه مردم خیراندیش و نیکوکار این شهرستان همواره به یاری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شتافته‌اند، خاطر نشان کرد: جمع‌آوری مساعدت‌ها، صدقات و احسانات مردم خیر این شهرستان تا پایان ماه محرم و صفر ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول