اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح احسان حسینی رخ داد

میزبانی 240 هیئت مذهبی از مددجویان کمیته امداد تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان، از میزبانی 240 هیئت مذهبی تویسرکان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در قالب طرح احسان حسینی خبر داد.

میزبانی 240 هیئت مذهبی از مددجویان کمیته امداد تویسرکان

تیمور کرمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان با بیان اینکه احسان به بندگان نیازمند خیری ماندگار است، اظهار کرد: در ماه‌های محرم و صفر طرح احسان حسینی در سطح شهرستان در قالب طرح مسجدمحوری به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود تویسرکان به نفع نیازمندان اجرا می‌شود.

وی از برگزاری عزاداری حسینی در این نهاد در دهه نخست ماه محرم خبر داد و ابراز کرد: اکرام و دلجویی از ایتام و خانواده‌های آن‌ها در ماه عزای حسینی با حضور خیران و مسئولان کمیته امداد تویسرکان ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان به اطعام مددجویان زیرپوشش این نهاد در روزهای سوگواری اباعبدالله(ع) اشاره کرد و گفت: 8 هزار نیازمند مستمری‌بگیر و موردی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان است که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به میزبانی 240 هیئت مذهبی تویسرکان از مددجویان کمیته امداد در دهه نخست محرم، افزود: 240 هیئت مذهبی زیر نظر تبلیغات اسلامی برای اطعام مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در طرح احسان حسینی امسال مشارکتی بسیار خوبی داشتند.

کرمی‌مقدم طرح مسجدمحوری را برنامه‌ای پایه برای دستیابی همه اهداف کمیته امداد در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: مساجد به عنوان پایگاه‌های معنوی ظرفیتی ارزشی در افزایش فعالیت‌های مشارکتی مردم در طرح های امداد دارند.

به گفته وی، نقش خیران و نیکوکاران در هم‌یاری کمیته امداد برای ارتقای خیر و برکات در جامعه هدف بسیار تاثیرگذار است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با اشاره به اینکه برگزاری آیین اطعام دوستی و محبت بین مردم را افزون می‌کند، اذعان کرد: اگر همه اقشار اجتماع بخشی از ثروت خود را به محرومان کمک کنند، فقر در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه رشد اقشار ضعیف در سطح اجتماع تلاش و امید به زندگی را بالا می‌برد، تصریح کرد: ترویج و اشاعه سنت‌های حسنه الهی در اقشار مختلف مردم سلامت همه‌جانبه را بنیان می‌گذارد.

کرمی‌مقدم تأکید کرد: تأمین زندگی اقشار محروم، مستمند و درمانده از راه درست و متناسب با نیاز آنان، در بخش‌های متفاوت نظیر اعطای سرمایه کار، تأمین جهیزیه، مسکن، ایجاد زمینه اشتغال و کار یا پرداخت مستمری ماهانه در کمیته امداد انجام می‌شود که به حمایت بیش از پیش افراد خیر دارد.

وی در پایان متذکر شد: از افراد خیر که قصد مشارکت در برنامه‌های اطعام و سرکشی از خانواده‌های نیازمند را دارند، تقاضا داریم به کمیته امداد مراجعه کنند و یا با شماره 4234302 معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی تماس بگیرند.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول