اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل

همایش علمی دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از برگزاری همایش علمی دانشجویان و طلاب علوم دینی تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

همایش علمی دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش علمی دانشجویان و طلاب در اردبیل اظهار داشت: این نشست به منظور رشد و ارتقا آگاهی‌های دینی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی در گفتمان‌سازی مفهوم سبک زندگی و موضوعات مرتبط برگزار می‌شود.

وی توجه به دانشجویان و طلاب دینی را یکی از مؤلفه‌های مهم در توسعه و پیشرفت کشور اعلام کرد و افزود: فراخوان مقاله در 9 محور تنظیم شده که امیدواریم شاهد دریافت مقالات مختلف از سوی دانشجویان باشیم.

زلالی در ادامه سخنان خود به اهداف برگزاری نشست‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تقویت باورهای دینی و تعالی هویت فرهنگی و ارزشی دانشجویان، ارتقا آگاهی‌های اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و طلاب علوم دینی، اهتمام در مورد جهت‌گیری‌های صحیح فکری و ارزشی دانشجویان، آشنایی دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی و حوزوی با منویات مقام معظم رهبری و شناسایی دانشجویان و طلاب نخبه و دارای استعداد‌های برتر از مهمترین اهداف این نشست است.

مدیرکل کمیته‌ امداد استان با بیان اینکه مبنا و محور اصلی مقالات، سخنان مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: خانواده و سبک زندگی دینی موضوع اصلی فراخوان مقاله است.

وی زمان ارسال مقالات را تا دهم بهمن ماه سال‌جاری اعلام کرد و گفت: دانشجویان و طلاب علوم دینی می‌توانند مقالات خود را به حوزه فرهنگی کمیته‌ امداد در شهرستان‌های محل اقامت خود تحویل دهند.

انتهای پیام/62003/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول