اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردبیل عنوان کرد

اولویت کمیته امداد ترویج فرهنگ ازدواج آسان است

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین خانواده‌های تحت حمایت را یکی از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد.

اولویت کمیته امداد ترویج فرهنگ ازدواج آسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در نشست با جمعی از خیرین و بانیان امور خیریه در اردبیل اظهار داشت: طی اقدامی خداپسندانه دو خیر اردبیلی برای تامین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بالغ بر 60 میلیون ریال مساعدت کردند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از خیرین بالغ بر 40 میلیون ریال برای تامین کمک هزینه‌ جهیزیه به نوعروس تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل تقبل کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل یادآور شد: خیر دیگری نیز بالغ بر 20 میلیون ریال برای تهیه‌ جهیزیه به یکی دیگر از نوعروسان تحت پوشش این نهاد مساعدت کرد.

قدیمی افزود: با مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران می‌‌توان بخش اعظمی از جهیزیه‌ نوعروسان تحت پوشش را تأمین نموده و زمینه‌‌های آغاز زندگی مشترک آنان را فراهم آورد.

این مسئول ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین خانواده‌های تحت حمایت را یکی از برنامه‌های اولویت دار کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان که برگرفته از توصیه‌های اهل بیت (ع) است در جامعه نیز می‌تواند تاثیرات بسیار مثبت و حائز اهمیتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول