اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز هفته بسیج صورت می‌گیرد

افتتاح 50 پروژه عام‌المنفعه در خراسان جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج 50 پروژه عام‌المنفعه و محرومیت‎زدا در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

افتتاح 50 پروژه عام‌المنفعه در خراسان جنوبی

محمد زهرایی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: مقارن با هفته بسیج در سوم آذرماه سال جاری 50 پروژه عام المنفعه و محرومیت‎زدا در خراسان جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه احداث مسجد روستای کوچ القار به نمایندگی از این 50 پروژه‌ با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه کوثر سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه، استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی  و مسئولان عالی رتبه استانی افتتاح می‌‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به متولیان اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها توسط سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه، استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرائی مرتبط اجرا شده است.

زهرایی تصریح کرد: از 50 پروژه اجرا شده 20 پروژه از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده که در روستاهای شهرستان بیرجند، سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه، قاین، سرایان، فردوس و بشرویه واقع شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل احیاء و مرمت قنوات و احداث استخر بوده که با همکاری جهاد کشاورزی و با اعتبار 2 هزار و 831 میلیون ریال اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین 30 پروژه افتتاحی دیگر از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) (قرب کوثر) به عنوان محرومیت‌زدایی تامین اعتبار شده است.

زهرایی اضافه کرد: این تعداد پروژه در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سرایان، سربیشه، فردوس و نهبندان اجرا شده است.

وی اذعان داشت: این پروژه‌ها شامل ایجاد راه روستایی، احداث خانه بهداشت، تکمیل حسینیه و مسجد، احیاء و مرمت قنات، احداث استخر ذخیره آب، احداث خانه عالم و غیره می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به میزان اعتبار هزینه شده برای این 30 پروژه اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 5 هزار و 740 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) هزینه شده است.

زهرایی خاطر نشان کرد: به منظور اجرای 50 پروژه معادل 8570 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69021/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول