اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

لنگ‎زدن چرخ مصرف و توزیع عامل محدودیت ظرفیت تولید است

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: لنگ زدن چرخ مصرف و توزیع سبب و عامل محدودیت ظرفیت تولید بوده در این راستا باید کارگاه‌های نیمه فعال به چرخه تولید افزوده و معضلات آنها برطرف شود.

لنگ‎زدن چرخ مصرف و توزیع عامل محدودیت ظرفیت تولید است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی تولیدکنندگان برتر محصولات کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: هماهنگی و مکاتبات سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی با مرکز در راستای رفع موانع، مشکلات و محدودیت‌های اجرایی شدن اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی در این استان برای بهبود وضعیت تولید و درخواست بومی‎سازی نیازها در خراسان جنوبی که در آستانه اجرایی شدن واگذار نشده است انجام شد.

وی با بیان این‌که هماهنگی با سرپرستی بانک مهر اقتصاد در خراسان جنوبی در جلسه نهم قرارگاه برای ساده‌سازی فرآیند اخذ تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان تا حد زیادی برای مجریان طرح‌ها مفید بوده است، ادامه داد: این تسهیلات در راستای رفع موانع اجرایی شدن اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

کارگاه‌های نیمه فعال باید به چرخه تولید افزوده شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی افزود: مسئولان بسیج سازندگی نواحی این استان به عنوان نماینده شرکت نگار نصر در امور واگذاری تسهیلات اقتصاد مقاومتی به مجریان این طرح‌ها معرفی شده‎اند.

زهرایی یادآور شد: شرح وظایف ویژه برای اقشار مختلف بسیج برای مشارکت تمام اقشار بسیج به صورت موضوعی در راستای اهداف عالیه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی تدوین شده است.

وی با بیان این‌که لنگ‎زدن چرخ مصرف و توزیع سبب و عامل محدودیت ظرفیت تولید است، تصریح کرد: کارگاه‌های نیمه فعال باید به چرخه تولید افزوده شده و معضلات آنها برطرف شود.

استفاده از ظرفیت مردم برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی با تسهیل‌سازی روال اداری 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به این‌که مشکلات تولید باید دسته‎بندی شود، اذعان داشت: این مشکلات در جلسات قرارگاه و در کار گروه‌های اقتصادی استانداری خراسان جنوبی باید بررسی و راهکار عملی اندیشیده شود.

زهرایی با بیان این‌که بدون ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و انسجام بخشی به فعالیت‌ها و رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی مشکل است، گفت: در این مورد باید از پتانسیل مردم با اعتمادسازی و تسهیل‌سازی روال اداری استفاده کرد.

وی با اشاره به این که سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، بهبود و سازماندهی وضعیت تولید و بازار مصرف کود آلی در مصارف کشاورزی اقدام به تشکیل تعاونی تولیدی کود آلی ورمی کمپوست در استان کرده است، اضافه کرد: برای این مورد 13 نفر به بانک مهر اقتصاد برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مبلغ این تسهیلات 650 میلیون ریال است که از طرف سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول