اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه آزاد گرگان

دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش برگزار می‎شود

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از برگزاری دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش و تربیت‌بدنی در این واحد خبر داد و گفت: این همایش ملی 15 آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی دستاوردهای جدید علمی در توسعه ورزش برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مازیار احمدی گل‌سفیدی امشب در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار داشت: اکثر واحدهای دانشگاهی از استان‎های مختلف در این همایش ملی به ارائه دستاوردهای علمی خود در توسعه ورزش خواهند پرداخت که تعداد 400 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

وی سهم گلستان را در ارائه مقالات علمی این همایش 400 عنوان ذکر کرد و افزود: حدود 20 درصد مقالات علمی این همایش سهم گلستان است و از آنجایی‌ که گلستان مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت‎بدنی را ندارد تعداد مقالات ارسالی استان در مقایسه با دوره گذشته رشد کمی نداشته است.

دانشگاه آزاد گرگان برخوردار از بزرگترین سالن تیراندازی گلستان

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات تا 30 مهرماه مورد تمدید قرار گرفته بود، یادآور شد: در حال حاضر مقالات ارسال شده به دبیرخانه از سوی هیئت داوران در حال بررسی هستند.

احمدی گل‌سفیدی برخورداری از ظرفیت بالای این واحد دانشگاهی را دلیل میزبانی گلستان در برگزاری این همایش عنوان کرد و بیان داشت: واحد دانشگاه آزاد اسلامی گرگان دارای دو مجموعه ورزشی است که در یک مجموعه آن بزرگترین سالن تیراندازی استان راه‎اندازی شده که دارای 11 خط آتش و 12 قبضه تفنگ است.

وی سالن‎ ورزش‎های رزمی را از دیگر مزیت‎های این واحد دانشگاهی برشمرد و یادآور شد: سالن‎های بدمینتون مسقف نیز در این مجموعه ورزشی وجود دارد.

دومین مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد گرگان در حال بهره‌برداری است

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با بیان اینکه دومین مجموعه ورزشی این دانشگاه در حال بهره‎برداری است، خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی چندمنظوره بوده که بیشتر ورزش‎هایی نظیر اسکواش، تنیس روی میز، بدنسازی و ... انجام خواهد گرفت.

احمدی گل‌سفیدی ادامه داد: مجموعه ورزشی این واحد دارای ظرفیت 600 تماشاچی است که توانسته وضعیت فضای ورزشی این دانشگاه را از سایر واحدها متمایز کند.

وی بهره‎برداری از استخر سرپوشیده با استانداردهای بالا را از دیگر مزایای این دانشگاه برشمرد و گفت: استخر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان جزو استانداردترین استخرهای استان محسوب می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان اظهار داشت: فضای ورزشی و تربیت‌بدنی این واحد 24 هزار متر مربع است که نشان می‎دهد از استانداردهای کشور برخوردار بوده و در جایگاه مناسبی قرار گرفته است بنابراین مزیت‎های این دانشگاه انگیزه‎ای شد تا گلستان میزبان دومین همایش ملی تربیت‌بدنی شود.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول