اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد پارس‌آباد خبر داد

ساماندهی 55 مددجوی پارس‌آباد در طرح محسنین

مدیر کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد از ساماندهی 55 مددجوی این شهرستان در قالب طرح محسنین خبر داد.

ساماندهی 55 مددجوی پارس‌آباد در طرح محسنین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد کریمی عصر امروز در جلسه مسئولان مجری طرح محسنین در پارس‌آباد اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 40 حامی در طرح محسنین این نهاد ثبت‌نام کرده و حمایت از خانواده‌های نیازمند غیریتیم را بر عهده گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: تعداد 55 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد در طرح محسنین ساماندهی شده‌اند که نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران هستند.

کریمی با اشاره به اینکه اجرای طرح محسنین کمتر از طرح اکرام و ایتام نیست، خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند همچون دوره‌های گذشته کمیته‌ امداد را در اجرای هر چه باشکوه‌تر این طرح یاری کنند.

این مسئول اضافه کرد: طرح محسنین یکی از طرح‌های کمیته‌ امداد برای مساعدت و کمک‌رسانی به مددجویانی است که به دلیل بیماری سرپرست خانوار و مشکلات اقتصادی نیاز به کمک دارند.

اعطای 16 مورد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته امداد شهرستان نمین گفت: در مهر ماه سال‌جاری شش مورد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد این شهرستان اعطا شده است.

پرویز قاسم‌نژاد افزود: بابت اعطای تسهیلات اشتغالزایی بالغ بر 762 میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

وی در ادامه‌ سخنان خود با اشاره به نظارت بر اجرای طرح‌هایی ایجاد شده توسط کمیته‌ امداد تصریح کرد: در طول این مدت 237 طرح خودکفایی توسط ناظران فنی مورد بازدید قرار گرفته است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین، هدف از پرداخت این‌گونه تسهیلات را توانمندسازی و رسیدن خانواده‌ها به رفاه اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: در کنار مددجویان تحت پوشش، دیگر افراد نیازمند و اقشار مختلف کم درآمد نیز از خدمات متنوع حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/62001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول