اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی فارس:

125 خودرو به مددجویان روستایی فارس واگذار می‌شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: با هدف ایجاد اشتغال برای مددجویان روستایی و فرزندان آنان 125 خودرو باربری وینگل در دو ماه آینده در این استان واگذر می‌شود.

125 خودرو به مددجویان روستایی فارس واگذار می‌شود

 سهراب روستایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اعتبار خودروهای واگذاری 4 میلیارد و 375 میلیون تومان بوده که از این مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از اعتبارات امداد و یک میلیارد و 800 میلیون تومان دیگر تسهیلات بانکی است.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری این خودروها با 50 درصد تخفیف که 100 درصد این مبلغ از طریق ارائه تسهیلات بلندمدت با 15 میلیون تومان وام بانکی با نرخ 4 درصد و 20 میلیون تومان وام امداد بدون بهره است.

این مسئول تصریح کرد: خودروهای واگذاری با دو سال و 60 هزار کیلومتر گارانتی مجهز به سیستم هوا، ضدسرقت، تهویه مطبوع، فرمان هیدرولیک و دیگر امکانات جدید است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان فارس تصریح کرد: در دو سال گذشته 320 تاکسی درون شهری در شیراز و 110 خودرو سواری سمند و پژو برون شهری از سوی کمیته امداد امام خمینی فارس به مددجویان واگذار شده است.

روستایی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی فارس نیز در ادامه حمایت از مددجویان زیر پوشش در سال جاری 6 هزار و 116 طرح خوداشتغالی به مبلغ  396 میلیارد و 986 میلیون و 900 هزار ریال برای مددجویان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: از مبلغ اختصاصی برای ایجاد طرح‌های خوداشتغالی 53 میلیارد و 277 میلیون ریال از محل امداد، 131 میلیارد و 429 میلیون و 900 هزار ریال از تسهیلات بانک‌ها تامین و پرداخت شده است.

این مسئول ادامه داد: طرح‌های ایجاد شده شامل 2 هزار و 404 مورد کشاورزی، باغداری و دامپروری، یک‌هزار و 21 مورد صنایع دستی، یک‌هزار و 422 مورد خدماتی و 565 مورد سایر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/2448/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول