اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

خدمات مستمر بهزیستی به 1000 دانش‌آموز و دانشجوی مددجو در دشتستان

رئیس بهزیستی دشتستان از خدمات مستمر بهزیستی به یک‌هزار دانش‌آموز و دانشجوی مددجو در دشتستان خبر داد.

خدمات مستمر بهزیستی به 1000 دانش‌آموز و دانشجوی مددجو در دشتستان

علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بهزیستی خدمات بسیار متنوع و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه می‌کند و برای جلب رضایت مددجویان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: امسال در بحث افزایش سطح کیفی خدمات به مددجویان تلاش بسیار زیادی انجام شده و شاهد رشد کیفیت خدمات هستیم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: بهزیستی دشتستان هم‌اکنون بیش از 4 هزار و 500 خانوار در قالب 14 هزار نفر را زیر پوشش قرار داده و توانمند کردن این خانوارها مهم‌ترین اولویت است.

هوشیار تصریح کرد: خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو مورد تاکید بهزیستی قرار دارد و در این مسیر کوتاهی نمی‌کنیم.

رئیس بهزیستی دشتستان از خدمات مستمر بهزیستی به یک‌هزار دانش‌آموز و دانشجوی مددجو در دشتستان خبر داد و گفت: خدمات مستمر بهزیستی به 760 دانش‌آموز و 260 دانشجو از مهم‌ترین اقدامات این نهاد در سال جاری است.

این مسئول یادآور شد: 40 کودک امدادبگیر نیز در سطح شهرستان داریم که ماهانه مستمری دریافت می‌کنند و خدمات لازم به این قشر نیز ارائه می‌شود.

هوشیار تاکید کرد: توانمندسازی جامعه هدف از جمله مأموریت‌های این نهاد است و با تلاش کارکنان سازمان بهزیستی در این مسیر گام برمی‌داریم.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطرنشان کرد: گسترش خدمات بهزیستی در جامعه یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد در شهرستان دشتستان است و در سال‌های اخیر تلاش بسیار خوبی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول