اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 187 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 187 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 187 میلیون ریال کمک موردی ویژه به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف خدماتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است، اضافه کرد: این کمک‌ها به منظور حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: حل مشکلات درمانی، معیشتی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از جمله موارد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است.

وی با بیان اینکه پرداخت کمک‌های موردی ویژه به صورت مستمر و بر اساس نیازهای مددجویان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: طی مهر ماه امسال 112 نفر از مددجویان زنجانی کمک موردی ویژه دریافت کرده‌اند و مبلغ هزینه شده در این زمینه 187 میلیون ریال است.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر اقدامات حمایتی کمیته امداد تصریح کرد: خوشبختانه با بسترسازی صورت گرفته زمینه بهره‌مندی مددجویان این نهاد از خدمات کمیته امداد به صورت هدفمند فراهم شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به تاثیرات مثبت اعطای کمک‌ها با در نظر گرفتن نیازهای مددجویان اذعان داشت: پرداخت کمک به این صورت موجب توانمندسازی مددجویان و کاهش وابستگی آنها به امداد می‌شود.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول