اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زندان مرکزی قزوین خبر داد

اعطای مرخصی به 80 نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین

مدیر زندان مرکزی قزوین از اعطای مرخصی به 80 نفر از مددجویان فعال قرآنی در ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) خبر داد.

اعطای مرخصی به 80 نفر از مددجویان زندان مرکزی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، عباس رمضانی اظهار داشت: 80 نفر از مددجویان فعال و برتر عرصه‌های قرآنی این مرکز به مرخصی اعزام می‌شوند.

وی افزود: به منظور عزاداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مددجویان فعال قرآنی از امتیازات ویژه مرخصی استفاده می‌کنند.

مدیر زندان مرکزی قزوین بیان کرد: احیا و زنده‌ داشتن‌ نهضت‌ عاشورا تربیت‌‌کننده‌ و پرورش‌‌دهنده روح‌ حماسه‌ و ایثار در بین انسان‌ها بوده و این بهترین فرصت برای اصلاح نفوس به خطا رفته است.

رمضانی به برنامه‌های ویژه عزاداری تاسوعا و عاشورا در زندان مرکزی اشاره کرد و گفت: عزاداری موجب می‌شود تا افراد از تأثیرات‌ و انحرافات‌ در امان‌ باشند، همه ما برای پالایش‌ روح‌ و تزکیه‌ نفس‌ نیازمند توسل به ائمه معصوم به‌ویژه امام حسین (ع) هستیم.

مدیر زندان مرکزی قزوین اذعان داشت: زندان مرکزی قزوین در زمینه فعالیت‌‌‌های قرآنی در زمره استان‌های پیشرو و پیشتاز است و با حمایت‌های مؤثر قضات ناظر بر زندان‌ها، شاهد توسعه فعالیت‌های فرهنگی به‌ویژه قرآنی هستیم.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول