اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

یکی از پیام‌های عاشورا اقامه نماز جماعت در جامعه است

امام جمعه خرم‌دره گفت: یکی از پیام‌های عاشورا اقامه نماز جماعت در جامعه است.

یکی از پیام‌های عاشورا اقامه نماز جماعت در جامعه است

حجت‌الاسلام محمود نورپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت نماز ظهر عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: نماز به عنوان اصلی‌ترین ستون دین اسلام محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: ائمه معصومان(ع) نیز در طول زندگی خود مسلمانان را به اقامه نماز سفارش کرده‌اند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در شب عاشورا به حضرت ابوالفضل(ع) فرمودند که اگر می‌توانید امشب را نیز از دشمنان مهلت بگیرید، افزود: ایشان با این سخن می‌خواستند یک بار دیگر لذت خواندن نماز، دعا و استغفار را بچشند.

این فعال مذهبی با بیان اینکه امام حسین(ع) در روز عاشورا در بحبوحه جنگ و در برابر تیرهای دشمنان به اقامه نماز تکیه کردند، متذکر شد: این اقدام ایشان اهمیت نماز ظهر عاشورا را به مسلمانان نشان می‌دهد.

نورپور با تأکید بر اینکه اباعبدالله‌الحسین(ع) و یارانش به خاطر نماز و امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند، اظهار داشت: با این اقدام پرچم نماز در زندگی مسلمانان برافراشته شد.

وی، امام حسین(ع) را به عنوان شهید راه نماز دانست و گفت: امروز پیروان ایشان نباید از نماز فاصله بگیرند.

امام جمعه خرم‌دره در پایان یکی از پیام‌های عاشورا را اقامه نماز جماعت در جامعه اعلام کرد و بیان داشت: نماز و امر به معروف و نهی از منکر جزو بزرگ‌ترین واجبات دین اسلام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73008/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول