اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان:

هیئت‌ها به نماز ظهر عاشورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

مسئول اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان گفت: هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری به نماز اول وقت ظهر عاشورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

هیئت‌ها به نماز ظهر عاشورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام احمدرضا قربانی عصر امروز در نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان کوهبنان، اظهار داشت: در تمام امور خدا را در نظر گرفتن موجب هموار شدن مسیر برای انجام کارهای اساسی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: موضوع اصلی کار برای خداست و مصداق این سخن در کلام شیوای امام حسین (ع) هویداست که فرمودند «اگر کسی رضایت خدا را بر رضایت مردم مقدم بدارد، خداوند او را از مردم بی‌نیاز می‌کند و اگر کسی رضایت مردم را بر رضایت خداوند مقدم بدارد، خداوند او را به مردم وامی‌گذارد».

مسئول اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان تصریح کرد: عزاداری برای امام حسین (ع) تلاشی نیکو برای کسب رضای خدا از طریق واسطه قرار دادن برگزیده به حق خود یعنی اباعبدالله است، بنابراین چه نیکو و پسندیده است که اهتمامی ویژه در این دهه محرم داشته باشیم تا مراسم عزاداری امام حسین (ع) به نحو احسن و در خور مقام والای ایشان برگزار شود.

قربانی اضافه کرد: امام حسین (ع) برای برپا داشتن نماز و اقامه نماز قیام کرده‌اند، لذا نماز ظهر عاشورا از ارجحیت ویژه‌ای برخوردار است و هماهنگی بین دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری در روز عاشورا برای اقامه اول وقت نماز ظهر از اقدامات مهم است.

انتهای پیام/80012/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول