اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش همدان:

طرح نمازیاور در مدارس همدان اجرا می‌شود

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح نمازیاور برای نخستین بار در مدارس استان همدان اجرا می‌شود.

طرح نمازیاور در مدارس همدان اجرا می‌شود

حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: طرح نمازیاور ویژه دانش‌آموزان برای نخستین بار در سطح مدارس همدان در طی سال تحصیلی جدید اجرا می‌شود.

وی گفت: این طرح با همکاری ستاد اقامه نماز استان همدان برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: در این طرح دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه در راستای آماده‌سازی و برگزاری نماز جماعت همکاری می‌کنند.

وی گفت: تبلیغ و ترویج نماز در مدارس، آسیب‌شناسی نماز و عدم وجود نمازخانه در مدارس همدان را از مهمترین اهداف برگزاری این طرح دانست و افزود: بیش از 500 نفر دانش‌آموز همدانی در طرح نماز یاور شرکت می‌کنند.

مظاهری ابراز داشت: با توجه به اینکه فریضه نماز در دین مقدس اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد، به طوری که قبولی این فریضه شرط قبولی دیگر عبادات برشمرده شده و سعادت انسان در گرو اقامه آن است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از فضای مجازی برای ترویج و تبلیغ این فریضه الهی در قالب برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی با موضوع نماز در سطح استان همدان و نیز برپایی مسابقات کشوری وبلاگ‌نویسی در دستور کار ستاد اقامه نماز این استان است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: مدیران مدارس باید در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز در مدارس برای ارتقای آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌ها تلاش کرده و برنامه‌های مطلوبی را ارائه دهند.

انتهتای پیام/89007/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول