اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

نماز ظهر عاشورا در نوشهر برگزار می‌شود

فرماندار نوشهر گفت: نماز ظهر عاشورا در شهرستان نوشهر با حضور هیئت‌های عزادار به صورت جماعت برگزار می‌شود.

نماز ظهر عاشورا در نوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی‌ قمی‌اویلی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان شهری با هیئت‌های مذهبی با تاکید بر حفظ کرامت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی بیان داشت: هیئت‌های مذهبی در برپایی ایستگاه‌های صلواتی باید به گونه‌ای عمل کنند که باعث مزاحمت برای مردم نشود و در ایجاد این ایستگاه‌های صلواتی از شهرداری، نیروی انتظامی، اداره تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های مربوطه مشورت بگیرند.

وی افزود: هیئت‌های عزاداری که ایستگاه‌های صلواتی و خیمه‌های محرم در سطح شهر برپا می‌کنند باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در ساعات حدود نیمه شب صدای بلند نوحه‌خوانی باعث اذیت و آزار مردم نشود.

وی با اشاره به دسته‌روی هیئت‌های عزاداری در روز تاسوعا و عاشورا اظهار داشت: همه ما به عشق امام حسین (ع) نماز ظهر عاشورا را برگزار می‌کنیم.

فرماندار نوشهر بیان کرد: نوشهر در حوزه‌های مختلف الگو است بنابراین باید در زمینه نظم و انضباط بخشی در ایام محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورا نیز الگو باشد.

انتهای پیام/86019/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول