اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان در جلسه ستاد اقامه نماز استان

نمازخانه‌های ادارات و بین راهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند

استاندار اصفهان گفت: نمازخانه ادارات باید بهترین و زیباترین مکان یک اداره باشد و مدیران حمل‌ونقل و پایانه‌های استان باید در ساخت و تجهیز و تنظیف نمازخانه‌های بین راهی فعال‌تر عمل کنند.

نمازخانه‌های ادارات و بین راهی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگر پور، در جلسه ستاد اقامه نماز استان با تاکید بر اهمیت برگزاری مرتب این جلسات اظهار کرد: جلسات ستاد اقامه نماز باید به صورت کارا و فعال پیگیری شود.

استاندار اصفهان بر لزوم پخش صدای اذان در داخل و محوطه مراکز و ادارات استان  تاکید کرد و گفت: برکت صدای اذان، در گرایش نمازگزاران و حضور آنان در برگزاری هرچه بهتر نماز جماعت در ادارات موثر است.

استاندار اصفهان افزود: نمازخانه ادارات باید بهترین و زیباترین مکان یک اداره باشد و نباید ضمن توجه به مکان‌های دیگر از نمازخانه غافل ماند.

وی با بیان اینکه مدیران مربوطه باید در راستای زیباسازی و پویایی هرچه بهتر نمازخانه‌های ادارات تلاش کنند، افزود: الزامات و مقدمات لازم برای ایجاد شرایط هرچه بهتر در نمازخانه‌ها باید فراهم گردد.

زرگر پور با بیان اینکه کارمندان باید در رفتار با ارباب‌رجوع برخوردهای اسلامی داشته باشند، گفت: کارمندان در برخورد با ارباب‌رجوع ضمن الگو گیری از موازین اسلامی پیگیر امور آنان باشند.

وی بر ضرورت فعالیت بیشتر مدیران حمل‌ونقل و پایانه‌های استان در ساخت و تجهیز و تنظیف نمازخانه‌های بین راهی تاکید کرد و اظهار داشت: نمازخانه‌های بین راهی نیازمند توجه و بیشتر مسئولین است.

زرگر پور با اشاره به اینکه ائمه جماعتی که در ادارات دعوت می‌شوند باید از سطح اطلاعات بالایی برخوردار باشند، تصریح کرد: قدرت و فن بیان  بالا و همچنین داشتن  اطلاعات و دانش کافی در برخورد با مسائل مذهبی و روز دنیا از مهم‌ترین خصوصیت  ائمه جماعت در ادارات است.

استاندار اصفهان در این جلسه از اعلام آمادگی معاون هماهنگی امور عمرانی در خصوص توازن منطقه‌ای در ساخت مسجد خبر داد و گفت: مسائل عمرانی ساخت مسجد و هماهنگی با شهرداری‌های مربوطه باید در دستور کار این معاونت قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در خصوص توجه به فعالیت‌های پژوهشی نماز اعلام آمادگی نموده است، تاکید کرد: آسیب‌شناسی در این خصوص نیز باید مورد توجه این معاونت قرار گیرد.

استاندار اصفهان در پایان از مدیر کل اوقاف استان خواست مناطقی از شهر که با عدم وجود و یا کمبود نمازخانه روبرو هستند شناسایی و در جهت رفع مشکلات این مناطق گام بردارد.

انتهای پیام/2301/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول