اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

امام جمعه موقت نیشابور:

محرم بهترین فرصت برای کم‌کردن فاصله امر به معروف و نماز است

امام جمعه موقت نیشابور گفت: امروزه دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کنار نماز تقریبا فراموش شده‌ که ماه محرم بهترین فرصت کم کردن فاصله بین این دو فریضه است.

محرم بهترین فرصت برای کم‌کردن فاصله امر به معروف و نماز است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام محمدکاظم رجایی ظهر امروز در جلسه نکوداشت احیای امر به معروف و نهی از منکر در سالن آمفی‌تئاتر ستاد مرکزی دانشکده علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور اظهار داشت: قرآن کریم در آیه 110 سوره آل عمران می‌فرماید: بهترین امت من کسانی هستند که به بحث امر به معروف به‌طور شایسته عمل کردند که از متن آیه می‌توان این‌چنین برداشت کرد که خداوند، امر به معروف و ایمان به او را دارای اهمیت ویژه‌ای ذکر کرده است.

وی بیان داشت: خداوند امر به معروف و نهی از منکر را نخستین وظیفه پیامبران و اولیای‌ دین دانسته که در حال حاضر ما باید با بهره‌مندی از سیره‌ پیامبران الهی، در زمینه‌های مختلف اعم از اداری، اخلاقی، فرهنگی و همه شئون زندگی آن را انجام دهیم.

امام جمعه موقت نیشابور خاطرنشان کرد: محرم بهترین ماه کم کردن فاصله بین دو فریضه امر به‌ معروف و نماز است.

رجایی اضافه کرد: امروز دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نماز تقریبا فراموش شده‌ که ماه محرم بهترین فرصت کم کردن فاصله بین دو فریضه امر به معروف و نماز است.

همچنین سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور با تسلیت ایام عزاداری حضرت امام حسین(ع) و بزرگداشت هفته احیای امر به‌ معروف‌ و نهی ‌از منکر، برنامه‌های این دانشکده را در خصوص نهادینه ‌کردن فریضه امر به معروف و نهی ‌از منکر بیان کرد.

اباصلت برجی با تاکید بر اجرای قانون حجاب به بیان سازوکارهای سازنده اجرای قوانین مربوط در حوزه ارایه خدمات و آموزش پرداخت.

در این جلسه از 55 پرسنل دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور که با کمیته امر به معروف و نهی ‌از منکر دانشکده همکاری داشتند تقدیر شد.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول