اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان زنجان:

اجرای برنامه بصیرت عاشورایی موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اجرای برنامه بصیرت عاشورایی موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود.

اجرای برنامه بصیرت عاشورایی موجب ارتقای سطح آگاهی مردم می‌شود

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه قریب به 50 برنامه فرهنگی به همت اداره کل اوقاف استان زنجان در امامزادگان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی اداره کل اوقاف به صورت مناسبتی و در ایام خاصی از سال اجرا می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال مردم از اجرای این برنامه‌ها مطلوب است و همواره شاهد افزایش حضور مردم در آن هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با برشمردن برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره کل در طول سال اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی این اداره کل که با استقبال خوبی از سوی مردم استان نیز مواجه می‌شود، برنامه بصیرت عاشورایی است.

این مسئول با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی به مناسبت ایام محرم در جوار امامزادگان اجرایی می‌شود، اضافه کرد: هدف از اجرای این برنامه ارتقای سطح آگاهی مردم استان است.

خدابنده‌لو با اشاره به اینکه در اجرای این برنامه تلاش می‌شود، وقایع عاشورا به درستی برای مردم استان بیان شود، اذعان داشت: تبیین و روشنگری مردم تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ عاشورایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برخی از برنامه‌ها در قالب طرح بصیرت عاشورایی افزود: برگزاری مراسم سخنرانی در بقاع، غبارروبی امامزادگان، برگزاری مراسم مداحی و ... از جمله برنامه‎‌هایی است که در قالب طرح بصیرت عاشورایی اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه امسال طرح بصیرت عاشورایی در 78 امامزاده استان اجرا می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال مردم از این برنامه مطلوب است و روز به روز شاهد افزایش گردشگران مذهبی در این برنامه هستیم.

انتهای پیام/73005/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول