اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اتاق تعاون استان زنجان:

صادرات غیرنفتی بخش تعاون زنجان تقویت می‌شود

دبیر اتاق تعاون استان زنجان گفت: صادرات غیر‌نفتی بخش تعاون در استان تقویت می‌شود.

صادرات غیرنفتی بخش تعاون زنجان تقویت می‌شود

محسن جاویدان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اتاق تعاون زنجان برای تحقق این موضوع تلاش می‌کند.

وی صادرات غیر‌نفتی بخش تعاون را مورد تاکید قرار داد و افزود: افزایش صادرات غیر‌نفتی بخش تعاون یکی از اهداف مهم اتاق تعاون زنجان محسوب می‌شود.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان به برنامه‌های نیمه دوم سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: در سال‌جاری برای افزایش سهم صادرات غیر‌نفتی بخش تعاون استان تلاش می‌شود.

وی ضمن تاکید بر ارتقای سهم صادرات بخش تعاون در سال‌جاری گفت: بخش تعاون امسال اهتمام ویژه‌ای نسبت به تحقق اهداف تبیین شده در این بخش خواهد داشت.

جاویدان سهم صادرات بخش تعاون در صادرات غیر‌نفتی را یادآور شد و تاکید کرد: در حال حاضر سهم صادرات غیرنفتی بخش تعاون در زنجان کمتر از 10 درصد است.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان با بیان اینکه تلاش می‌شود این میزان افزایش یابد، افزود: برنامه‌ریزی لازم در این راستا صورت گرفته است.

وی با تاکید بر افزایش سهم صادرات غیرنفتی بخش تعاون استان زنجان نسبت به وضعیت فعلی، خاطرنشان کرد: این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

جاویدان با بیان اینکه باید شرایط و زمینه لازم برای توسعه صادرات غیر‌نفتی بخش تعاون ایجاد شود، تصریح کرد: امیدواریم با همت شرکت‌ها و اتحادیه‌های بخش تعاون زنجان نسبت به ایجاد این شرایط اقدام کنیم.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان ظرفیت بخش تعاون استان را یادآور شد و تاکید کرد: ظرفیت‌های بخش تعاون زنجان برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده خوب است.

وی با بیان اینکه با تولیدات رقابتی بخش تعاون باید کالاهای صادراتی مناسبی صادر کرد، افزود: با تلاش بخش تعاون زنجان باید نسبت به تولید کالاهایی با قابلیت صادراتی اقدام کرد.

جاویدان بخش تعاون را دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی عنوان کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید با توسعه تولیدات رقابتی و صادرات آن متجلی شود.

دبیر اتاق تعاون استان زنجان سهم زیر 10 درصدی صادرات کالاهای غیرنفتی بخش تعاون را یادآور شد و تاکید کرد: ظرفیت‌های فعلی بخش تعاون بالا است و باید برای رسیدن به جایگاه مطلوب تلاش کرد.

وی برنامه‌ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف تبیین شده را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این موضوع استفاده می‌شود.

انتهای پیام/73007/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول