اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت تأکید کرد

ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها برای ترویج امر به معروف

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: اگر همه دستگاه‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر همکاری داشته باشند، مشکلات برطرف می‌شود.

ضرورت همکاری تمام دستگاه‌ها برای ترویج امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در جیرفت، اظهار داشت: در زمینه امر به معروف در شهرستان کارهایی شده، اما کمبودهایی هم وجود دارد که در زمینه رفع آنها باید برنامه‌ریزی و تلاش شود.

وی افزود: مشکلات زمانی ایجاد می‌شود که ما شرح وظایف را فراموش کرده باشیم، همیشه باید خروجی کار دیده شود و به برگزاری جلسه‌ها نباید اکتفا کرد، بلکه باید بازخورد و عملکرد این جلسه‌ها را در جامعه ببینیم.

امینی‌روش با بیان اینکه اگر عملکردها بررسی نشود، نقایص مشخص نمی‌شود، تصریح کرد: اگر همه دستگاه‌ها در راستای امر به معروف و نهی از منکر همکاری داشته باشند، مشکلات برطرف و اگر نیت‌ها خدایی باشد، کارها درست می‌شود.

سعید سالارگنجی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت اظهار داشت: در راستای امر به معروف و نهی از منکر جشنواره حجاب و عفاف در شهرستان برگزار شد و مسابقاتی با این موضوع نیز برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نیز با بیان اینکه تاریخ از ماه محرم نشأت گرفته که بهترین عبرت‌ها برای ما است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر را باید نخست از خود واحدها و اداره‌ها آغاز کنیم، زیرا مسئولان به عنوان الگوهای تأثیرگذار باید نقشی را که در این راستا به عهده دارند به خوبی انجام دهند.

عباس ابراهیمی تصریح کرد: برخی ناهنجاری‌ها در سطح شهر به وجود آمده که ما اگر خوب کار کنیم و الگوهای خوبی به ویژه برای جوانان باشیم، برطرف می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری مشروبات الکلی در سطح شهر زنگ بیدارباشی است و باید به امر به معروف و نهی از منکر توجه بیشتر داشته باشیم.

انتهای پیام/80002/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول