اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

امر به معروف و نهی از منکر مبتنی بر اصول تعریف شده باشد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مبتنی بر اصول تعریف شده باشد.

امر به معروف و نهی از منکر مبتنی بر اصول تعریف شده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ندا واشیانی‌پور ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با حضور مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان، اظهار کرد: در حال حاضر امکانات، تجهیزات و وسایل ارتباط جمعی پیشرفته و گسترده شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با افزایش تهاجم‌های فرهنگی درصدد به چالش کشیدن ارزش‌های نظام و انقلاب است، اضافه کرد: بحث تهاجم فرهنگی را نمی‌شود کنترل کرد، اما باید با آگاه‌سازی مردم با تولید علم و استفاده از برنامه‌های پژوهشی با این تهاجم‌ها مقابله کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان امر به معروف و نهی از منکر را یک کار فرهنگی دانست و تصریح کرد: افراد فعال در زمینه مباحث فرهنگی باید متناسب با پیشرفت‌های جامعه در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه مباحث فرهنگی حد و مرز ندارد، ادامه داد: مسئولان باید به این موضوع پاسخ بدهند که آیا امر به معروف و نهی از منکر تنها به حجاب بانوان اختصاص دارد یا خیر؟

واشیانی‌پور تأکید کرد: در حال حاضر در راستای امر به معروف و نهی از منکر افراطی‌گری‌هایی صورت می‌گیرد و این موضوع سبب بد‌بینی مردم می‌شود و امر به معروف و نهی از منکر باید مبتنی بر اصول تعریف شده باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر توجه به حجاب آقایان مغفول مانده است و در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر به این موضوع توجهی نمی‌شود، افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر نباید به صورت افراطی باشد.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول