اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رادیو معارف صورت می‌گیرد

بررسی ابعاد امر به معروف و نهی از منکر در برنامه «ارمغان»

رادیو معارف همزمان با آغاز محرم با برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به بحث احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.

بررسی ابعاد امر به معروف و نهی از منکر در برنامه «ارمغان»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با آغاز محرم و به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر،‌ برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» به موضوع احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.

در این برنامه حجت‌الاسلام سید علی اصغر حسینی مدیر روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به موضوع پویایی جامعه اسلامی در پرتو احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد و برای این بحث با اشاره به روایات و آیات قرآنی در این مورد همچون آیات 112 سوره بقره، 17 سوره لقمان، 114 سوره آل عمران و... به تفسیر و تبیین معارف قرآنی بیان کننده فریضه امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازد.

مسابقه روزانه پیامکی، ذکر روز و قرائت روزانه آیت الکرسی از دیگر بخش‌های این برنامه در ماه عزاداری سید الشهدا علیه السلام است.

برنامه زنده صبحگاهی «ارمغان» کاری از گروه معارف و علوم وحیانی به سردبیر تهیه کنندگی مهدی میرزایی، نویسندگی افسانه ضیایی و گویندگی محمدجواد محمدی هر روز از ساعت 7 و 15 دقیقه از رادیو معارف تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول