اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

مدیران آبفای خوزستان در حل مشکل فاضلاب آبادان عاجزند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران آبفای استان نمی‌توانند مشکل فاضلاب این شهرستان را حل کنند.

مدیران آبفای خوزستان در حل مشکل فاضلاب آبادان عاجزند

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آب و فاضلاب مشکل و معضل بزرگی است که در آبادان وجود دارد.

وی افزود: سال‌های سال است که مردم آبادان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و آن را تحمل کرده‌اند اما هیچ‌کس پاسخی به این مشکل نداد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حالی که آب مناطقی از شهر و تعدادی از روستاهای آبادان در طول روز چند ساعت قطع می‌شود برخی مدیران استان در منازل خود در بهترین نقاط اهواز در حال زندگی هستند و این مشکلات را احساس نمی‌کنند.

انصاری تصریح‌ کرد: اروندکنار، چوئبده و منیوحی سال‌های سال است با مشکل قطعی آب روبه‌رو هستند این مشکلات تا چه زمانی باید برای مردم این منطقه باقی بماند.

وی اضافه‌ کرد: البته اعتقاد دارم سرمنشا این مشکلات را باید در مدیریت غلط جست‌وجو کرد و در این راستا از استاندار جدید خوزستان می‌خواهیم فکر اساسی به این منظور کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌ کرد: مسئولان آبفا استان نمی‌توانند مشکل فاضلاب را حل کنند و نمی‌دانم وزیر و مدیرعامل آبفای کشور چه اصراری بر ماندن آنها دارند.

انصاری افزود: اگر مدیران آبفا استان خوب بودند حداقل تاکنون این مشکل را حل می‌کردند نه اینکه پس از سال‌ها همچنان پا برجا بماند.

وی گفت: متاسفانه افراد ضعیف را از شهرهای دیگر به آبادان می‌آورند، مسئولان را بدون دلیل تغییر می‌دهند و افراد غیربومی را در اینجا مشغول کار می‌کنند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح‌ کرد: در جلسه‌ای که در روزهای گذشته با مدیرعامل آبفای کشور داشتم از وی خواستم فکری به حال وضعیت فاضلاب در خوزستان و به ویژه آبادان کند.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول