اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل خبر داد

خسارت یک میلیارد ریالی به تأسیسات فاضلاب گرمی

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل اخیر در تصفیه‌خانه فاضلاب شهر گرمی یک میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

خسارت یک میلیارد ریالی به تأسیسات فاضلاب گرمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های توسعه آبفای شهری گرمی اظهار داشت: بارش باران شدید در ماه گذشته و جاری شدن سیلاب از دره منتهی به تصفیه‌خانه فاضلاب گرمی، سبب تخریب 33 متر مربع از دیوار حایل و پر شدن گل‌ولای به لاگن شماره چهار کانال انتقال پساب و محوطه تصفیه‌خانه فاضلاب شده است.

وی تصریح کرد: جاری شدن این سیل عملاً تصفیه‌خانه گرمی را از مدار بهره‌برداری خارج کرده بود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: این بارش خسارتی بالغ بر یک میلیارد ریال برای سیستم تصفیه‌خانه به بار آورده که در حال حاضر با تلاش همکاران تصفیه‌خانه به‌صورت موقت به مدار بهره‌برداری وارد شده است.

این مسئول اضافه کرد: در صورت عدم تخصیص اعتبار و مرمت و بازسازی، این آسیب‌ها مشکلات زیست‌محیطی جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه در مورد عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهر گرمی بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر 66 کیلومتر از خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر گرمی اجرا شده و 16 کیلومتر مابقی آن نیز در حال اجرا است.

رئیس هیئت مدیره آب و فاضلاب استان اردبیل یادآور شد: پیشرفت فیزیکی طرح فاضلاب گرمی 92 درصد بوده و تا به حال برای طرح فاضلاب (شبکه تصفیه‌خانه) بالغ بر 52 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده و جهت تکمیل طرح فوق 10 میلیارد ریال نیز مورد نیاز است.

در پایان حسین‌زاده با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده، تسریع در اجرای پروژه شبکه فاضلاب را خواستار شد.

انتهای پیام/62006/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول