اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد

آغاز عملیات جمع‌آوری اطلاعات مشترکین آب و فاضلاب استان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات مشترکین (GIS) به منظور به‌روزرسانی اطلاعات بیش از یک میلیون مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از امروز آغاز شده و دو ماه به طول می‌انجامد.

آغاز عملیات جمع‌آوری اطلاعات مشترکین آب و فاضلاب استان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان پیرامون اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات مشترکین (GIS) گفت: اجرای این طرح به منظور به‌روزرسانی اطلاعات بیش از یک میلیون مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است که در اجرای فاز اول این پروژه اطلاعات حدود 370000 مشترک آب و فاضلاب شهر اصفهان جمع‌آوری می‌شود و  اجرای این پروژه به منظور ایجاد زیرساخت GIS مشترکین جهت ارتقاء سطح و کیفیت ارائه خدمات است.

هاشم امینی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همگام با فن‌آوری‌های نوین جهانی و به جهت ایجاد زیرساخت اطلاعات مطمئن و قوی از مشترکین خود به منظور ایجاد شرایط پایش، کنترل، نظارت و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، این پروژه را از کلان‌شهر اصفهان آغاز نمود و در فازهای بعدی به سایر مناطق استان تسری می‌دهد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان اینکه در این طرح حدود 130 نفر نیروی مستقیم و بیش از 50 نفر نیرو به صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند خاطرنشان ساخت: کل مشترکین آب و فاضلاب شهر اصفهان در مدت دو ماه پیمایش شده و اطلاعات مورد نیاز شرکت به واسطه تبلت‌هایی که در اختیار پیمایش گران است جمع‌آوری و وارد نرم‌افزار می‌شود.

امینی با اشاره به چگونگی اجرای این طرح گفت: اجرای این پروژه برای نخستین بار در کشور از نظر وسعت و محدوده عملیات، تعداد مشترکین طرح پیمایش، مدت زمان فشرده طرح و نوع روش کار که بر پایه فن آوری‌های نوین نرم‌افزار نویسی و استفاده از تبلت در استان اصفهان به مرحله اجرا درآمده است.

وی آغاز اجرای طرح را شنبه یازدهم آبان ماه اعلام کرد و گفت: اجرای این پروژه در شهر اصفهان طی دو ماه به طول می‌انجامد و پیمایش‌گران در تیم‌های دو نفره به محل انشعابات مراجعه کرده و اطلاعات لازم را از مشترکین اخذ و ثبت می‌کنند.

پیمایش‌گران ملبس به لباس متحدالشکل هستند (جلیقه آبی که در پشت آن لوگوی شرکت آبفا و جمله «برداشت اطلاعات مشترکین (GIS)شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان» چاپ‌شده)، ساعات  فعالیت پیمایش‌گران از 7:30 صبح تا ساعت 14 خواهد بود و در روزهای تعطیل رسمی هیچ‌گونه پیمایشی انجام نمی‌شود و کلیه پیمایش‌گران در طول مدت عملیات کارت شناسایی عکس‌دار همراه دارند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه کنتورخوان در مراجعه به هر اشتراک پاسخ تعدادی از سوالات همچون مرئی بودن یا نبودن شیر قطع و وصل، نشتی داخل حوضچه کنتور و ... را با مشاهده محل، وارد نرم‌افزار می‌کند اعلام کرد: پیمایش‌گران تعدادی از سوالات از قبیل کد پستی، شماره تماس ثابت و همراه، تعداد واحد موجود در محل و ... را نیز از مشترک خواهند پرسید، لذا پاسخگویی با دقت، صریح و صحیح به این سوالات در موفقیت طرح تأثیرگذار است.

 

انتهای پیام/63020/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول