اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای شهری مازندران خبر داد

مطالبات 5 میلیارد ریالی پیمانکاران از شرکت آب و فاضلاب مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با توجه به مطالبات 5 میلیارد ریالی پیمانکاران از این شرکت انتظار داریم مسئولان کشور و استان زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند تا در پرداخت این مبلغ تسریع شود.

مطالبات 5 میلیارد ریالی پیمانکاران از شرکت آب و فاضلاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمدتقی حسین‌زاده بعدازظهر امروز در بازدید معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران، نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از پروژه آبرسانی به شهرهای گروه الف در روستای فلوت بابل اظهار داشت: نیاز آبی این شهرها دو هزار و 600 لیتر در ثانیه است اما هم‌اکنون این شهرها 700 لیتر در ثانیه با کمبود آب مواجه هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با تاکید بر اینکه شرکت آبفای شهری به‌منظور رفع مقطعی آب آشامیدنی این شهرها کار احداث تصفیه‌خانه آب به روش تصفیه سریع را در دستور کار خود قرار داده دانست، افزود: عملیات احداث این تصفیه‌خانه به پایان رسیده و در انتظار انتقال آب از سد البرز توسط آب منطقه‌ای هستیم که با انتقال آن به سیستم تصفیه‌خانه بخشی از مشکل آب آشامیدنی این شهرها رفع می‌شود.

حسین‌زاده افزود: ظرفیت این تصفیه‌خانه 250 الی 300 لیتر در ثانیه است.

وی با بیان اینکه این تصفیه‌خانه با تجهیزات داخلی و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی احداث شده است، تصریح کرد: برای احداث این تصفیه خانه 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران بیان داشت: با توجه به مطالبات پنج میلیارد ریالی پیمانکاران از این شرکت انتظار داریم مسئولان کشور و استان زمینه را به گونه‌ای فراهم کنند تا در پرداخت این مبلغ تسریع شود.

انتهای پیام/86009/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول