اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر:

نوسازی شبکه آبرسانی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب بوشهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: نوسازی و توسعه شبکه‌های آبرسانی از اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب این استان است.

نوسازی شبکه آبرسانی از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر دهقانی ظهر امروز در بررسی وضعیت آبرسانی شهر اهرم با بیان اینکه نوسازی سالانه سه درصد از شبکه‌های آبرسانی؛ از استانداردهای جهانی است گفت: شهر اهرم دارای شبکه فرسوده‌ای است که برای آبرسانی مطلوب‌تر به مشترکین این شهر امسال 10 کیلومتر از شبکه آبرسانی این شهر بازسازی و توسعه می‌یابد.

وی با تاکید بر این نکته که آب شرب استان بوشهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است افزود: یکی از راه‌های غیر بهداشتی شدن آب؛ شکستگی شبکه آبرسانی است که به سبب فرسودگی این اتفاق رخ می‌‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: هرچند نظارت کافی در وضعیت بهداشتی بودن آب به‌طور مستمر انجام می‌شود ولی در برخی موارد پوسیدگی شبکه موجب شکستگی لوله‌های آبرسانی می‌شود که امکان نفوذ مواد غیر بهداشتی در آن فراهم می‌شود که نوسازی شبکه یکی از موارد مهم در بحث آبرسانی مطلوب است.

دهقانی با اشاره به اینکه بیش از چهار هزار و 700 مشترک در شهر اهرم از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند گفت: توسعه شبکه آبرسانی نیز یکی از اولویت‌های دیگر این شرکت است که امسال شبکه آبرسانی در شهر اهرم توسعه می‌یابد.

وی در بازدید از تاسیسات آبرسانی دلوار با اشاره به اینکه یک‌هزار و 400 مشترک در این شهر از خدمات شرکت بهره‌مند هستند افزود: برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر توسعه و نوسازی 4 کیلومتر از شبکه آبرسانی در شهر دلوار در دستور کار قرار دارد.

این مسئول از همکاری و مشارکت مردم در مصرف بهینه آب به ویژه در فصل تابستان قدردانی کرد و گفت: بدون شک اگر همراهی و مشارکت مشترکین نبود موجب بروز مشکلاتی می‌شدیم که با تعامل مردم در فصل تابستان و با وجود خشکسالی‌های اخیر این فصل را بدون بحران پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/66006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول