اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس خبر داد

اختصاص 70 میلیارد ریال برای طرح‌های آب و فاضلاب در مراغه

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 70 میلیارد ریال برای طرح‌های آب و فاضلاب مراغه در سال‌جاری خبر داد.

اختصاص 70 میلیارد ریال برای طرح‌های آب و فاضلاب در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی شبکه فاضلاب شهرک امام (ع) مراغه اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته صرف اجرای طرح‌های توسعه آب و فاضلاب و مدرن سازی شبکه‌های سنتی آب و فاضلاب می‌شود.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی از اجرای دو طرح فاضلاب در شهرک‌های امام علی (ع) و گلشهر خبر داد و افزود: این دو با 28 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی از شهرک‌های شهر مراغه اجرا می‌شود.

دواتگری خاطر نشان کرد: با بهره‌برداری از این دو طرح 19 هزار نفر در این دو شهر از خدمات این دو طرح بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین از اختصاص اعتبار برای اجرای سه طرح آبرسانی روستایی خبر داد و افزود: با اختصاص 8 میلیارد ریال طرح آبرسانی به روستاهای قلعه خالصه، نرج آباد و سرج به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در پایان با بیان اینکه شبکه فاضلاب شهرک امام علی (ع) به طول چهار کیلومتر و با اختصاص 14 میلیارد ریال اجرا می‌شود، اذعان داشت: با بهره‌برداری از این تا یک سال آینده اهالی 4 هزار نفری شهرک امام علی از خدمات طرح فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/60001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول