اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

کمک 120 میلیون ریالی مردم خرم‌دره در طرح ماعون

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از کمک 120 میلیون ریالی مردم خرم‌دره در قالب طرح ماعون خبر داد.

کمک 120 میلیون ریالی مردم خرم‌دره در طرح ماعون

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد در راستای ارائه خدمات بهتر به مددجویان این نهاد طرح‌های مشارکتی مختلفی در طول سال به صورت مناسبتی و همچنین به صورت مستمر اجرا می‌کند.

وی با اشاره اینکه اجرای طرح‌های مشارکتی به منظور استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین و حامیان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: همه طرح‌هایی که توسط امداد اجرایی می‌شود، برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه هر یک از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد با هدف خاص و در راستای رفع نیازهای به خصوص مددجویان اجرایی می‌شود، افزود: طرح ماعون نیز یکی از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که با هدف کمک به اشتغال نیازمندان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد با اجرای طرح ماعون نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای اشتغال نیازمندان اقدام کرده و از این طریق زمینه توانمندسازی آنها را فراهم می‌سازد.

احمدی با بیان اینکه اجرای طرح ماعون محدود به ایام خاصی از سال نیست، اضافه کرد: خیرین و حامیان می‌توانند در فصول مختلف سال با اهدای کمک‌های خود امداد را در اشتغالزایی برای نیازمندان همراهی کنند.

این مسئول با بیان اینکه طی نیمه نخست امسال 120 میلیون و 437 هزار ریال کمک مردمی در قالب طرح ماعون جمع‌آوری شده است، اذعان داشت: این مبلغ در راستای اشتغالزایی برای مددجویان هزینه می‌شود.

*کمک 136 میلیون ریالی کمیته امداد خرم‌دره‌ای به دانش‌آموزان نیازمند

وی در ادامه از اقدامات حمایتی کمیته امداد در قبال جامعه هدف این نهاد به‌ویژه گروه دانش‌آموزی خبر داد و گفت: دانشجویان و دانش‌آموزان از گروه‌های ویژه زیر پوشش کمیته امداد هستند و یکی از اقداماتی که در حمایت از آنها صورت می‌گیرد، ارائه خدمات فرهنگی است.

وی با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به دانش‌آموزان زیر پوشش اضافه کرد: اغلب خدماتی که به این دانش‌آموزان ارائه می‌شود، با هدف ارتقای سطح تحصیلی و علمی دانش‌آموزان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اعتقادی و دینی برای دانش‌آموزان مددجوی خرم‌دره‌ای اضافه کرد: این دوره‌ها نیز در راستای تعمیق باورهای دینی در بین دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی برگزاری اردو برای دانش‌آموزان را نیز از دیگر اقدامات کمیته امداد در حمایت از دانش‌‌آموزان مددجو عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اهدافی که در برگزاری این دوره‌ها دنبال می‌شود، افزایش نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 350 دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد خرم‌دره هستند، تصریح کرد: در نیمه نخست سال‌جاری 136 میلیون ریالی برای پرداخت شهریه به این گروه از مددجویان هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول