اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 24 ساعت گذشته

13 میلی‌متر باران در زنجان باریده است

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به آغاز بارش از روز گذشته در استان گفت: طی 24 ساعت گذشته 13 میلی‌متر باران در زنجان باریده است.

13 میلی‌متر باران در زنجان باریده است

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان را بعد از ورود سامانه بارشی تشکیل شده بر روی دریای مدیترانه از ظهر روز جمعه بارانی اعلام کرد و افزود: این بارش همچنان در سطح استان ادامه دارد.

وی عمده بارش‌های ناشی از ورود سامانه بارشی از روز گذشته را مربوط به امروز دانست و تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی وارد شده در زنجان برای روزهای یکشنبه و دوشنبه کمتر از امروز خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان اضافه کرد: بارش‌های پیش‌بینی شده طی روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه می‌یابد ولی نسبت به روز شنبه کم‌تر خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به ابری بودن وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده تصریح کرد: ابری بودن مانع تغییرات جدی در دما می‌شود.

یاغموری با اشاره به کاهش فعالیت سامانه بارشی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه اضافه کرد: شاخصه مهم این دو روز ابری بودن خواهد بود.

وی نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته پنج درجه اعلام کرد و افزود: این نوسان دمایی بین هشت و 13 درجه بوده است.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای فعلی صبح امروز شهر زنجان را 9 درجه اعلام کرد و ادامه داد: این دما در مقایسه با دیروز تغییری نکرده است.

این کارشناس هواشناسی میزان بارش‌های 24 ساعت گذشته شهر زنجان را از آغاز بارش‌ها تا ساعت 9 صبح امروز 13 میلی‌متر دانست و اضافه کرد: بارش‌های آغاز شده از روز گذشته در همه شهرستان‌های استان زنجان ادامه می‌یابد.

یاغموری به ادامه بارش‌های آغاز شده از روز گذشته اشاره کرد و گفت: بارش‌ها همچنان در سطح استان ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول