اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون صورت گرفته است

اجرای 24 طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان به اجرای 24 طرح مبارزه با مواد مخدر طی هفت ماه گذشته در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی این مدت 18 باند تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر منهدم شده‌ است.

اجرای 24 طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان

علی‌رضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به نقش مهم مردم در موفقیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌های پلیس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در کشفیات جرائم نقش بارزی را ایفا کرده‌اند.

وی با صفر اعلام کردن آمار جرائمی مانند آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و سرقت بانک‌ در زنجان افزود: 100 درصد سرقت‌های به عنف در سطح استان از آغاز سال‌جاری تاکنون هم کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان درصد افزایش دستگیری‌های زورگیران را 630 درصد اعلام کرد و گفت: همه قتل‌های روی داده در سال‌جاری و بخشی از سال‌های گذشته هم طی از آغاز سال‌جاری کشف شده‌اند.

این مقام انتظامی به ارتباط بین مشکلات موجود در جامعه از جمله معضلات اقتصادی و جرائمی مانند سرقت تصریح کرد: پیشگیری از سرقت در جامعه نیاز جدی به آموزش‌های مورد نظر به مردم دارند.

صالحی به افزایش انواع سرقت‌ها اشاره و اضافه کرد: سرقت موتورسیکلت، سرقت لوازم منزل و سرقت خودرو در سطح استان زنجان افزایش یافته که بیانگر نیازهای آموزشی مردم برای پیشگیری از وقوع این نوع جرم است.

وی به اجرای 24 طرح مبارزه با مواد مخدر طی هفت ماه گذشته در استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی این مدت 18 باند تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر منهدم شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان تعداد افراد دستگیر شده در رابطه با مواد مخدر را از آغاز سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 561 نفر اعلام کرد.

این مقام انتظامی به کشف 551 کیلوگرم مواد مخدر از آغاز سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: عمده کشفیات مواد مخدر تریاک است.

صالحی تاکید کرد: کشف نیم تن مواد مخدر در سطح استان زنجان زنگ خطری محسوب می‌شود.

وی کاهش مداوم تلفات ناشی از حوادث رانندگی را از افتخارات نیروی انتظامی استان زنجان دانست و اضافه کرد: این کاهش طی چهار سال گذشته 115 نفر بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به ترانزیت بودن محورهای مواصلاتی زنجان برای استان‌ها و کشورهای مختلف تصریح کرد: کنترل جاده‌های این چنینی با مشکلاتی مواجه است.

این مقام انتظامی تعداد کاهش کشته‌های تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های استان زنجان را از آغاز سال‌جاری هفت نفر اعلام کرد.

صالحی به دستگیری سه باند کلاهبرداری اینترنتی اشاره کرد و گفت: 41 پرونده در این عرصه تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است.

وی تعداد اراذل و اوباش دستگیر شده را از آغاز سال‌جاری تاکنون 65 نفر اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان به تماس‌های برقرار شده با پلیس 110 اشاره کرد و گفت: بسیاری از این تماس‌ها غیر ضروری هستند و باید با بخش‌های دیگر تماس گرفته شود.

این مقام انتظامی تعداد تماس‌های برقرار شده با پلیس 110 را از آغاز سال‌جاری تاکنون 224 هزار تماس اعلام و اضافه کرد: 83 درصد از این تماس‌ها ارشاد و راهنمایی است.

صالحی ادامه داد: از آغاز سال‌جاری تاکنون فقط 4.5 درصد از تماس‌ها با پلیس 110 منجر به عملیات انتظامی شده است.

انتهای پیام/73004/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول