اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد

اهداف قیام امام حسین(ع) برای قشر جوان تبیین شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان گفت: اهداف قیام امام حسین(ع) برای قشر جوان تبیین شود.

اهداف قیام امام حسین(ع) برای قشر جوان تبیین شود

ابوالفضل خوئینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: باید نسبت به تبیین قیام امام حسین(ع) برای جوانان اهتمام جدی صورت گیرد.

وی به آغاز ایام محرم اشاره کرد و افزود: ایام محرم فرصت خوبی برای تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان اهمیت این ایام را یادآور شد و تاکید کرد: در این ایام باید نسبت به شخصیت امام حسین(ع) تفکر بیشتری کرد.

وی به اهداف قیام امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از اهداف مهم قیام امام حسین(ع) بوده است.

خوئینی امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم دینی برای اصلاح جامعه است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان با بیان اینکه قیام امام حسین(ع) برای اصلاح دین پیامبر بوده است، افزود: باید نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه توجه شود.

وی به عزاداری‌های ایام محرم در زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان همواره در ایام عزاداری‌ها به شکل شایسته‌ای ظاهر شده است.

خوئینی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی در کشور مطرح است، یادآور شد: باید این شور و شعور را در ایام محرم متبلور کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان نحوه عزاداری مردم زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: عزاداری مردم زنجان عزاداری ساده و مناسبی است.

وی نظم و انضباط عزاداری‌های زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: در هر سال نظم خوبی در عزاداری‌ها وجود داشته است.

خوئینی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری عزاداری‌های مناسب در ایام محرم را خواستار شد و گفت: باید برای برگزاری مناسب عزاداری‌ها در زنجان تلاش کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان عزاداری‌های مردم زنجان را در سطح کشور نمونه دانست و تاکید کرد: این عزاداری‌ها شکل بین‌المللی گرفته است.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول