اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

عسکراولادی یار دیرین امام(ره) و یاور مقام معظم رهبری بود

امام جمعه برازجان گفت: عسکراولادی یار دیرین امام(ره) و یاور مقام معظم رهبری بود.

عسکراولادی یار دیرین امام(ره) و یاور مقام معظم رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دلیل‌تراشی برای گناه و توجیه گناه امری ناپسند است و سبب می‌شود که انسان به سمت گناه گرایش پیدا کند.

وی افزود: با دوری از گناه و ناپاکی می‌توان راه سعادت را پیمود و هر کس می‌خواهد در دنیا و آخرت سربلند باشد باید متقی باشد.

امام جمعه برازجان با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: ملت نشان دادند که آگاه و بصیر و موقعیت‌شناس هستند و شرایط روز جامعه را به خوبی درک می‌کنند.

مصلح تصریح کرد: امروز آمریکا نشان داده که حتی به متحدانش نیز رحم نمی‌کند و پس از 34 سال ثابت شده که سفارتخانه‌های آمریکا جاسوسی می‌کنند.

وی در ادامه بر لزوم حرمت نگه داشتن تاسوعا و عاشورا تاکید کرد و گفت: اصناف باید حرمت این ایام را نگه دارند و با تعطیلی کردن مغازه‌ها و حضور در مراسمات، نسبت به گسترش فرهنگ حسینی اهتمام ورزند.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: ابزار و آلاتی که در مراسمات عزاداری استفاده می‌شود باید مقدس باشد چون هدف عزاداری مقدس است و باید از آلات مشروع استفاده شود.

مصلح بیان کرد: هیئت‌های عزاداری باید رعایت حال مردم را داشته باشند و موجبات آزار و اذیت همسایگان نشوند.

وی بر لزوم توجه بیشتر به نماز ظهر عاشورا تاکید کرد و گفت: نماز ظهر عاشورا دارای قداست بالایی است و همه باید در زمان اقامه نماز ظهر عاشورا به نماز بایستند.

امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت رحلت عسکراولادی خاطرنشان کرد: ایشان یار دیرین امام (ره) و یاور مقام معظم رهبری بود و فردی متدین و متعبد و مقلد مرجعیت بود و همواره به مستمندان کمک می‌کرد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول