اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان:

1400 پرونده مددجویی آماده معرفی به بانک است

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از آماده‌سازی یک‌هزار و 400 پرونده مددجویی برای معرفی به بانک خبر داد.

1400 پرونده مددجویی آماده معرفی به بانک است

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای توانمندسازی جامعه هدف این نهاد اقدام به اشتغالزایی برای مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال صورت می‌گیرد،‌ اضافه کرد: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در رشته‌های شغلی مختلف اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه طرح‌های اشتغال کمیته امداد اغلب در رشته‌های دامپروری، کشاورزی، دامپروری و مشاغل خانگی اجرایی می‌شود، افزود: طرح‌های مذکور با در نظر گرفتن توانایی و استعدادهای مددجویان اجرایی می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات این نهاد طی سال‌جاری اضافه کرد: در مدت مذکور یک‌هزار و 400 پرونده مددجویی اشتغالزایی برای معرفی به بانک آماده‌سازی شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات بانکی پرونده مددجویان به بانک ارسال و اقدامات مربوط در زمینه پرداخت تسهیلات به آنها انجام می‌شود.

این مسئول به سایر اقدامات کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصل‌های مختلف خدماتی را در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از سرفصل‌های خدماتی کمیته امداد در حمایت از مددجویان این نهاد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است، اضافه کرد: این کمک‌ها به منظور حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: حل مشکلات درمانی، معیشتی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از جمله موارد پرداخت کمک‌های موردی ویژه است.

وی گفت: پرداخت کمک‌های موردی ویژه به صورت مستمر و بر اساس نیازهای مددجویان صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس؛ طی مهرماه امسال 112 نفر از مددجویان زنجانی کمک موردی ویژه دریافت کرده‌اند و مبلغ هزینه شده در این زمینه 187 میلیون ریال است.

انتهای پیام/73005/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول